Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Dressyr Hej Alle! Har fastnat lit i de galoppombyten det sker i serier. Hesten gar fint i varannat steg och vi kan gore tre byten i vart...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Saigon
·
Dressyr Jag har ridit några välutbildade dressyrhästar, vet inte exakt vilka klasser de gått men det har varit på nivå samlad och ökad...
Svar
14
· Visningar
1 372
Senast: Mitrolle
·
K
Dressyr Det är en ska i dressyrprogrammen som stör mig. Att det alltid är galopp efter skritten. Ponnyer är inte korkade, i alla fall inte...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Kung Bob
·
Dressyr Nyfiken på de "bästa" dressyrhästarna, vilka raser har de närmast bakom sig!? Nu tänker jag inte på typ registrerat "svenskt halvblod"...
Svar
7
· Visningar
12 261
Senast: fio.
·
Dressyr Säger dressyrTR något om käkrem på tränset eller kan jag kapa av den och rida utan? =)
Svar
10
· Visningar
1 220
K
Dressyr hej hej! :confused: Är det någon som vet vad det är man ska göra i: Lätt D,Lätt C,Lätt B,Lätt A,Mvs B..... Jag skulle jätte gärna...
Svar
2
· Visningar
848
L
Dressyr Är det tillåtet att tävla med skumrem? Nån som vet?
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: PrinceFair
·
S
Dressyr Vilken dressyrtävling tycker ni har varit bäst att tävla på iår? :confused: :banana: :bump: :bow: :D
Svar
5
· Visningar
1 040
Dressyr ...mannen i de flesta hästtjejers hjärta just nu,eller hur!!! :banana: ...efter dagens Grand Prix Specialseger i Aachen så har han...
2
Svar
29
· Visningar
3 033
Senast: wintersnowdrift
·
K
Dressyr När folk säger fina saker om ens häst! Var på dressyrtävling igår (kom trea i båda klasserna), och vid tre olika tillfällen kom det...
Svar
14
· Visningar
1 044
Senast: whiii
·
Dressyr Kan verka som en otroligt dum fråga för dressyrfolk, men med vilken hand hälsar man till domaren med? :o Tacksam för svar!
Svar
8
· Visningar
5 824
Senast: LLaika
·
Dressyr Har i helgen varit och tittat på dressyrtävlingar i lite högre klasser. Var många fina, harmoniska ekipage som tävlade där. Men tyvärr...
2
Svar
30
· Visningar
2 810
Senast: Tiara
·
P
Dressyr Hejsan Tänkte att eftersom vi är så många som är hästintresserade på den här siten så kanske, kanske att jag kan få lite hjälp. Ska...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: petunia1
·
B
Dressyr Halloj! Vad tycker ni om sittsen och formen på det här ekipaget (jag och Boss :p) Elin
2 3
Svar
58
· Visningar
5 390
Senast: Beauty_Boss
·
W
Dressyr Hej alla bukefalister! Måste fråga er om hjälp. Jag rider min dressyrhäst på vanligt tredelat bett i dressyren, iblad även tvådelat...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: opus
·
Dressyr Vad rider man för program då? Är det fortfarande LC:1?
Svar
5
· Visningar
2 770
Senast: Rumpnissen
·
M
Dressyr Jag satt och kollade på em i dressyr på Eurosport och fick då se Edvarg Gal rida för första gången och jag blev minst sagt chockad! Han...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: mathil
·
Dressyr De sänder från EM i dressyr på Eurosport ikväll (onsdag) 18.30...ifall det var fler än jag som missade det när det gick. :smirk:
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: aicha
·
G
Dressyr Är det någon vänlig själ som lättfattat kan förklara hur hjälperna för sluta skall göras. När jag rider öppna får jag till det och...
Svar
7
· Visningar
2 068
Senast: fio.
·
V
Dressyr Har ni några tips om någon bra kürmusik utan sång, alltså att inte någon sjunger. Jag bara undrade för jag håller på att göra en ny...
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka