Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr Hur ska det se ut tycker ni? Behöver lite tips inför att jag ska fixa Ticans man en gång för alla, nu ser hon ut som hejkomohjälpmig...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Savannah
·
Dressyr Genom alla år. Årets resultat har jag. Måste utvidga mitt projekt lite. :) Även smått och gått fakta om ekipage som tagit medalj...
Svar
4
· Visningar
2 350
Senast: Akustik
·
H
Dressyr Var är lättast att börja linda? Hur hårt ska det sitta ? Ibland när jag lindar så när jag kommer till slutet så har den där...
Svar
19
· Visningar
3 883
Senast: High_Fever
·
B
Dressyr Jag undrar över hur det fungerar när man bedöms i dressyr om man har en häst med bara ett öga, om de gör avdrag på allmänt intryck pga...
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: Immer
·
Dressyr Jag har en fjordvallack som jag tävlar och tränar dressyr (o lite hoppning) upp till LA:1 än så länge. Det funkar bra med form och rythm...
Svar
12
· Visningar
1 178
Senast: Malinigbg
·
F
Dressyr Någon som tävlar dressyr med sin travare här? Hade varit roligt att snacka lite då jag också gör det med min lilla tjockis :)
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 850
Senast: crax
·
P
Dressyr Sto, valack (eller hingst ;) )? Och varför?
2
Svar
32
· Visningar
2 823
Senast: fia-lisa
·
Dressyr hej! jag äger en varmblodig travare som tidigare gick på trav... nu ska jag ha honom inom dressyren hade jag tänkt...men jag har ett...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Dandylinn
·
Dressyr Min kavaj har blivit för liten och vi har börjat leta ny. Problemet är att jag är väldigt liten och smal. Är det någon som vet en...
Svar
8
· Visningar
1 828
Senast: Cats
·
Dressyr Har en C-ponny som har en otroligt dålig takt i sin galopp. Har på tränarens inrådan köpt en metronome för att med hjälp av den "hitta"...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: map
·
G
Dressyr Halloj! Har en liten fundering. Jag var borta nyss och när jag red så sa ägaren till hästen åt mig att sitta på rätt sittben, alltså det...
Svar
14
· Visningar
2 393
Senast: elstolpe
·
H
Dressyr Är det sant att lindor skyddar bättre änn benskydd? Varför skyddar lindor mer då? Dom får väll bättre stöd med Lindor? Svara :D
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: suisyola
·
Dressyr Vet inte heller om detta e rätt "forum" men men den blir väl flyttad annars :) Jo detta är min åring (nästan på dagen ett år) och...
Svar
6
· Visningar
1 460
Senast: corzette
·
M
Dressyr Var i Laholm och tävlade i helgen. Är nöjd med mina resultat men däremot så filmades mina ritter och jag tittade på dem varje kväll. Och...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Saigon
·
Dressyr Hittade en jättebra lista.... As the Academy wants to promote the communication among dressage friends from all over the world, we...
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: true_blue
·
C
Dressyr Får man tävla på ett sådant bett eller måste det vara ett "vanligt"????? :confused: //Linda
Svar
2
· Visningar
935
Senast: CrazyMee
·
R
Dressyr Får det vara små mässing"pluttar" på nosgrimman och pannbandet eller är det för mycket? Tränset jag tänker på är ett islandsträns från...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Real_Life
·
W
Dressyr Min 5åring som tränas för distans går även hoppning och dressyr. Har är rätt anti till dressyren och man måste verkligen se till att...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Sol_
·
Dressyr EM har startat & Lussan var först ut av svenskarna. Red på knappt 69 %. Wilson är struken, var halt på veterinärbesiktningen, så nu blir...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 686
Senast: Vega
·
T
Dressyr Som idag, när högergaloppen bara vägrar. När hästen stretar emot på alla möjliga vis och det bara blir fel - ni vet. Vad ska man...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka