Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr Sto, valack (eller hingst ;) )? Och varför? 2
Svar
32
· Visningar
2 828
Senast: fia-lisa
·
Dressyr hej! jag äger en varmblodig travare som tidigare gick på trav... nu ska jag ha honom inom dressyren hade jag tänkt...men jag har ett...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Dandylinn
·
Dressyr Min kavaj har blivit för liten och vi har börjat leta ny. Problemet är att jag är väldigt liten och smal. Är det någon som vet en...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: Cats
·
Dressyr Har en C-ponny som har en otroligt dålig takt i sin galopp. Har på tränarens inrådan köpt en metronome för att med hjälp av den "hitta"...
Svar
11
· Visningar
2 262
Senast: map
·
G
Dressyr Halloj! Har en liten fundering. Jag var borta nyss och när jag red så sa ägaren till hästen åt mig att sitta på rätt sittben, alltså det...
Svar
14
· Visningar
2 400
Senast: elstolpe
·
H
Dressyr Är det sant att lindor skyddar bättre änn benskydd? Varför skyddar lindor mer då? Dom får väll bättre stöd med Lindor? Svara :D
Svar
14
· Visningar
1 603
Senast: suisyola
·
Dressyr Vet inte heller om detta e rätt "forum" men men den blir väl flyttad annars :) Jo detta är min åring (nästan på dagen ett år) och...
Svar
6
· Visningar
1 471
Senast: corzette
·
M
Dressyr Var i Laholm och tävlade i helgen. Är nöjd med mina resultat men däremot så filmades mina ritter och jag tittade på dem varje kväll. Och...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Saigon
·
Dressyr Hittade en jättebra lista.... As the Academy wants to promote the communication among dressage friends from all over the world, we...
Svar
3
· Visningar
2 000
Senast: true_blue
·
C
Dressyr Får man tävla på ett sådant bett eller måste det vara ett "vanligt"????? :confused: //Linda
Svar
2
· Visningar
938
Senast: CrazyMee
·
R
Dressyr Får det vara små mässing"pluttar" på nosgrimman och pannbandet eller är det för mycket? Tränset jag tänker på är ett islandsträns från...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Real_Life
·
W
Dressyr Min 5åring som tränas för distans går även hoppning och dressyr. Har är rätt anti till dressyren och man måste verkligen se till att...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Sol_
·
Dressyr EM har startat & Lussan var först ut av svenskarna. Red på knappt 69 %. Wilson är struken, var halt på veterinärbesiktningen, så nu blir... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 720
Senast: Vega
·
T
Dressyr Som idag, när högergaloppen bara vägrar. När hästen stretar emot på alla möjliga vis och det bara blir fel - ni vet. Vad ska man...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: tretjak
·
Z
Dressyr Varför rider vi framåt-nedåt? Vi gör det ju för att hästen inte är tillräckligt stark, men vilka muskler är det vi adresserar? Vad är... 2
Svar
34
· Visningar
2 743
Senast: Carmenzita
·
F
Dressyr Har ett problem med mitt sto.. Hon fattar rätt galopper men galopperar inte "rent".. utan hon trav-galopperar med bakbenen.. Hur ska...
Svar
16
· Visningar
1 553
Senast: crax
·
F
Dressyr Ja som rubriken säger, jag behöver lite hjälp att lägga upp ett träningsschema. Jag har en häst som inte är helt i kondition för...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Akustik
·
B
Dressyr Hejsan! Jag brukar vanligtvis hålla till på westenforumet men tänkte att ni kanske skulle kunna hjläpa mig här ändå. :) Min lilla...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Bubben91
·
?
Dressyr Är det tillåtet att tävla dressyr med läder chortchaps som liknar läderstövlar?
Svar
3
· Visningar
887
Senast: _smp
·
N
Dressyr Efter sex månaders letande efter en dressyrstjärna har jag insett att det är ett föl jag ska ha! Jag har nu funnit föl av alla de sorter...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: _smp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka