Sv: Em

visst är det sjukt?
i hoppningen gjorde vi ju så gott som bort oss om man får säga så, när dressyren äntligen är på G och dessutom behöver sporras så är det tyst som i graven typ.
helt stört...
schysst av spaninen f.ö.!

Samma här!!! Otroligt sportsligt gjort :bow: :bow: :bow:
(men får mig att fundera om Sverige gjort samma sak för Spanien om det hade varit den omvända situationen...)

Precis, jag tvivlar på att vi varit så sportsliga.. Eller, kanske! Hänger det på ryttarna så skulle de nog ha delat :). Mm, de kan sända från Täby, "vanlig" hoppning men inte EM i dressyr :crazy:

Nu starta Briar om någon minut, håll tummarna,
Salineros & Ankys resultat kanske är svårslaget?
Men klarar han Carl Hester???

SPÄNNANDE
:bump:

Senast ändrad:

Jan Brink ligger 3 red på 148,012 em poäng vad nu det betyder. Leder gör Anky före Hubertus Schmidt. Anky red på 153,577. Tinne ligger 12 och Lussan 17:e

Schmidt andra, ja.

Briar hadde tydligen 3 ordentliga missar,idag, han var toppladdad.
Så jag håller för att han slår Schmidt i morgon.

:devil:

Jag tänker hålla tummarna så mycket det bara går, bara för det hade varit så roligt för hela dressyr Sverige. :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Vilken bronsbragd! Det svenska ponnylaget kammade hem en tredjeplats på ponny-EM i dressyr i Opglabbeek, Belgien. Det var Sveriges...
Svar
0
· Visningar
84
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag rider halva startfältet på EM i fälttävlan sin dressyr. Första svensk till start är Frida Andersén som ska in på dressyrbanan som...
Svar
0
· Visningar
269
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De svenska ungdomarna lyfte sig i håret när lagtävlingen i ungdoms-EM i dressyr reds i ungerska Budapest och levererade flera personbästa.
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska young rider-laget red in på femte plats när ungdoms-EM i dressyr inleddes med lagtävling i Budapest, Ungern. - Det är ett...
Svar
0
· Visningar
389
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka