Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Måste ta död på lite funderingar kring den där fördomen om att alla dressyrryttare skulle vara snobbar. Det kan väl aldrig vara så illa...
2
Svar
20
· Visningar
2 330
Senast: littL flower
·
L
Dressyr det är så att jag har precis köpt ett jätte snyggt hollänskt halvblod som jag gärna skulle vilja tävla lite i dressyr med(även fast jag...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: PrinceFair
·
T
Dressyr varför får spöet bara får vara 1 meter på ponny..? nu kan man ju inte "peta" (jag rider d-ponny och spöet når knappt bakom shabraket)...
Svar
16
· Visningar
3 266
Senast: Malinigbg
·
T
Dressyr Hur ofta varierar ni dressyrare bett egentligen? Och vilka skiftar ni emellan. :cool:
2
Svar
20
· Visningar
1 634
Senast: mackan
·
A
Dressyr vart hittar man dressyr program?
Svar
2
· Visningar
748
Senast: idabus
·
H
Dressyr när börjar ni rida fram?? hur många framför??? tycker många börjar väldigt tidigt det är ju inte som hoppning precis...dressyren tar ju...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Lancet
·
P
Dressyr Jag tycker att det har blivit väldigt vanligt att rida på remontnosgrimma på ponny, någon som har en bra förklaring på varför det har...
2
Svar
27
· Visningar
3 083
Senast: pinky
·
Dressyr Visst är det okej att rida med leggings (typ shortchaps) i "skinn" utan fransar med jodphursskor till..? Känns onödigt att köpa ett par...
Svar
2
· Visningar
817
Dressyr jajamensan. nu har hoppryttaren anmält sig till sin första riktiga dressyrtävling :eek: :crazy: :) LC:1 och LB:1 (2003) ska vi...
Svar
13
· Visningar
2 454
Senast: _Twilight
·
M
Dressyr Har sökt på gamla trådar men fattar ingenting! Om man ska rida Nationell som inehåller öppna, sluta enkla byten och nått mer va de nu...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: lundsbo
·
O
Dressyr Ni som tävlar dressyr, använder ni vantar när ni tävlar? Tycker ni att det är okej att rida utan, eller är det ett 'måste' för er...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 452
·
R
Dressyr Knoppar har man väl för att ge ett välvårdat intryck samt för att visa halsen? Hur är det med ståndman då? Vissa hästar (speciellt...
Svar
6
· Visningar
1 077
·
Dressyr Hej! Behöver lite hjälp! Hur lång tid räknar man per ekipage i på tävling... försöker räkna ut min starttid! LC:2 .... 6min...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Ylva
·
Dressyr Får man tävla dressyr med mörkbruna stövlar? Det känns lite jobbigt att köpa ett par svarta bara för att starta en eller två lokala per...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Notorius
·
A
Dressyr vet någon när man skall startanmäla sig i dressyr?
Svar
9
· Visningar
1 271
·
B
Dressyr Hej, jag har två frågor.. Hur många ekipage får en dressyrdomare bedöma på en tävling? Och hur många ekipage får en domare bedöma på ett...
Svar
3
· Visningar
1 027
·
B
Dressyr Hur räknar man ut hur många det blir placerade.
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Sol_
·
C
Dressyr Dressyr-SM går på Hammarö 11-14/8. Vilka tror ni går till final resp. får medalj.
2 3
Svar
52
· Visningar
8 277
Senast: hannahoj
·
T
Dressyr ... vad använder ni för bett vid uteritter? :bow:
2
Svar
37
· Visningar
2 496
Senast: Houdinie
·
H
Dressyr ska snart starta min första lokala dressyrtävling..ponnyn e 5 år ska jag rida med de andra eller får jag en egen klass???
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: hannie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka