Jag säger bara JAN BRINK...

Sv: Jag säger bara JAN BRINK...

Jan Brink och Briar är så fina tillsammans...och ja, han är bäst :bow:

Jordgubben från Skåne skrev:
Jag har rensat Briars nerbajsade och nerslafsade vattensak(vet inte vad de heter men men ) Har duschat honom och jepp hållt honom haha har bildbevis om någon vill se...hihi :p ;)

Nä men gud får jag ta på dig då :crazy:

Han är verkligen duktig, men man kan ju undra över varför hans seger över Anky kom just nu ? Kan det ha något med det stora bråket som pågår att göra ? Att domarna har börjat ta till sig kritiken och kanske dömt lite annorlunda ?

Detta är bara lösa spekulationer, men i mina öron låter det skumt att han just nu slår Anky som han aldrig någonsin gjort innan. Kanske hade han en toppendag och hon en dålig dag, eller så var det domarna...

Någon som såg klassen ?

Det jag läste var att Salinero inte alls hade varit med på noterna, de hamnade typ 5a, 6a nånting.
Jag tycker inte att Salinero är så fantastisk, så jag tyckte definitivt att det var på tiden att någon annan vann. Att det sen blev Brink var ju ren bonus.. :smirk:

Salinero fick panik i Specialen och Anky hade allt sjå i världen att hålla sig kvar nästan, de slutade på 13 plats. I küren skilde det ju inte så mycket mellan JB och Anky.

Även om den tyska artikeln påverkat domarna förringar det ju inte JBs insats, då har de ju i så fall börjat premiera klassisk skolning/ridning av hästen och det är väl ett plus i kanten för JB eftersom det anses så fult att syssla med rollkur.

du behöver inte vara sarkastisk, har jag aldrig vatt mot dig och förstår inte varför du är det mot mig. Ser bara otrevliga och högfärdiga inlägg från dig överallt har nog aldrig läst något trevligt och uppmuntrande från dig. :smirk:
Det VAR en stor grej för mig att praktisera där en vecka och då behöver du inte vara elak/snorkig och ta det ifrån mig.
Jag kan inte rå för att du är sååå mkt bätte och mer erfaren än mig kanske men låt en vanlig Svensson människa som mig ha mina glada tillfällen :mad: :(

Nä, men du vet det blir så med en del människor... en framgång och sedan lyfter de omedelbart... Och tycker man själv att man är störst, bäst och vackrast så är alla andra bara flugskitar vid jämförelse...

Så bry dig inte om henne... världen kryllar utav sådana... Var glad för din praktikvecka och den glädje som det gav dig :banana: :) Och varför skulle inte du få skryta med det som betyder ngt för dig? Det gör ju hon så fort hon får en chans... ;)

tack så mkt för de uppmuntrande orden, är bara så trött på att folk vill hacka på andra så nu fick jag nog av henne då hon hackade på FEL person... :smirk:

Nu är han även tvåa i världsrankingen, det högsta en svensk någonsin varit! :bow:

Kul att det går så bra för ett svenskt ekipage! :)

Jan Brink, använder han sig inte av "någon som helst" rollkur i träningen av sina hästar?

//Kristin

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Ridsport-VM i Aachen blev ett misslyckande för dressyrryttaren Jan Brink. Desto bättre gick det då på...
Svar
1
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka