Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr Ska starta LA:3 och LA:4 om ett par veckor för första gången (ponny). Något speciellt jag ska tänka på i dessa programmen, ni som brukar...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Kung Bob
·
L
Dressyr Finns det inga regler om hur sporrarna får vara på LA-nivå? Får man ha sprorrar med "stjärnor" längst ut?
Svar
4
· Visningar
863
Senast: **Lina**
·
T
Dressyr snart dags att välja gymnasie och jag har ingen aning om vad jag ska gå..?? hels nåt där man får "utbildning" i dressyren. men jag...
Svar
8
· Visningar
741
Senast: suisyola
·
Dressyr har lite frågor. Ska tävla LB:1 och LC:1 va de tänkt. på min klubb. är det oket att tävla det om an inte tävlat förut? Är det noga att...
Svar
13
· Visningar
953
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
·
K
Dressyr Haha, tävlade dressyr i helgen och vann LA:1 (68%). Är överlycklig, fick 8 på mellantraven, 8 på halt hälsning (den sista), och sheeet...
2
Svar
27
· Visningar
2 059
·
Dressyr Hur lär man sin häst gå in i en lugn kort galopp?
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Ajda
·
W
Dressyr Hejsan!! Jag tänkte starta en dressyr tävling bara en LB:1 men ändå :D Det är en ponny jag har och vi tävlar annars hoppning men ändå...
2
Svar
22
· Visningar
1 645
Senast: Ylva
·
W
Dressyr Hur ofta TRÄNAr ni med sporrar och varför? Kan hästen bli skänkel döv om man alltid rider dressyr med sporrar? :bow:
2
Svar
34
· Visningar
2 764
Senast: Undret
·
Dressyr Jag fick tillsägelse av domaren för att jag hade martingalstoppar på tyglarna. Jag har tävlat på dem (lokalt) i flera år utan att någon...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: pinky
·
A
Dressyr Har undrat över en grejj.. Jag vet att om man rider in med spö så får man samma avdrag som om de vore en felridning. Men vad händer om...
Svar
14
· Visningar
1 103
Dressyr Lokal tävling på stor häst: får man ha vilken kavaj man vill då? Måste det vara en ridkavaj? Lite dum fråga kanske, men jag har inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 007
Senast: Akustik
·
F
Dressyr har har ridit min kompis häst och har försökt hjälpa henne men gick inte så bra .... han :hästen: börjar bocka så fort han fattar...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Fancy Flower
·
Dressyr Jo, jag undrar vilka DM-klasser dressyren rids i? Bor själv i jämtland/mittsvenska distriktet och här går ponny DM i LB:1&LA:1 för...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: ConnyPonny
·
S
Dressyr lägsta poäng på dressyrtävling? på b-ponny: 94 i L:c :D :o TROTS att vi galloperade lite på volterna :p
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: plym
·
T
Dressyr är det ingen som vet var hingsten Twilight har tagit vägen :confused:
Svar
2
· Visningar
871
Senast: _Twilight
·
D
Dressyr Tjosan :) Ngn som vet var ja kan hitta Dressyr programet LB:3 ? ska rida de i KM och skulle behöva de snabbast möljigt :) Tack på...
Svar
5
· Visningar
2 455
Senast: Doeke
·
S
Dressyr Vart kan jag hitta märkesprogrammen för ryttarmärke 1 occh 2?
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Det är ju ofta mindre "krig" på bukefalos om hur man ska rida sin häst, western, dressyr, barock osv. Ngt som är en ganska stor skillnad...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 445
Senast: seejii
·
Dressyr Var med en kompis för ett tag sen på en dressyr tävling. Och på framridningsbanan stod det ett hinder, inte högt kanske 40-50 cm. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna