Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr red programridning på en ridskolehäst jag inte ridit förut, på framridningen gick det jättebra (jag och hästen passade) men inne på...
Svar
2
· Visningar
841
Dressyr Hej på er! Kanske det redan ligger en liknande tråd ute, men jag har inte sett någon i alla fall! Vilka tränare rider ni för och...
Svar
16
· Visningar
1 530
B
Dressyr Startade min första LB:3 igår. Vi fick ihop 60%. Jag är så supernöjd. Hur har det gått för er andra här när ni startade LB:3 första gången.
Svar
18
· Visningar
2 126
Senast: bollen__
·
J
Dressyr Jag har ett problem. Jag har varit ute på några lokala dressyrer nu, under ett år. Innan dessa har varken jag lr kusen nånsin tävlat...
Svar
19
· Visningar
1 581
Senast: jezzie-
·
Dressyr Hejsan! ag är ny med ungästar. Men jag skulle vilja veta om det finns nåon som har koll på alla champinat och sånt.. hur sånt fungerar...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: apocalypse
·
T
Dressyr kan inte fa min häst att ga i skritt..pg av hur han har blivit behandlad innan.är väldigt nervös, och gar alltid och"trippar"..nagon som...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: PinkPanter
·
E
Dressyr Är det någon som har något tips för hur man får en rak och balanserad inridning när man tävlar? Första halten, alltså? /emelie
Svar
5
· Visningar
757
Senast: eme1ie
·
M
Dressyr Undrar bara lite om detta med procent. vill inte ha 100 svar av okunniga människor, utan ett helst, rätt o slätt svar endast. Tävlar man...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: true_blue
·
Dressyr det ska finnas ett vandringspris bestående av en bronsstatyett föreställande Per Johansson och Chapman 757 (en bronsversion av...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Saigon
·
S
Dressyr en tanke, varför LER man inte i dressyrprogrammet? :idea: iof är man ju väldigt koncentrerad men lite mer Leenden borde komma fram...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: Degree
·
T
Dressyr Försökte läasa mig till denna fråga på en av de nålade trådarna men jag fattade inte :o Så frågan är får jag tävla dressyr på det här...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: staaria_
·
Dressyr Min ponny å jag tävlar hoppning (LB just nu...) men då och då tycker jag att det är trevligt att starta en liten dressyrtävling också...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: staaria_
·
Dressyr Hur lång tid tar det ungefär att rida ett Lätt C:1 pogram? Ska nämnligen vara med på en maskeraddressyr och måste ha med en låt att...
Svar
4
· Visningar
1 192
Senast: Beauty_Boss
·
B
Dressyr Hejsan svejsan! Jag har en ponny som enligt min tränare har "tre trevliga grundgångarter". Både hon och jag vet att han kan mer, men hur...
Svar
7
· Visningar
888
·
P
Dressyr Någon som vet vad maxpoängen var på LB:1, LA:1, LA:2, LA:3 och LA:4 innan de gjorde om programmen år 2003? :) //Johanna
Svar
3
· Visningar
893
Senast: pampen
·
B
Dressyr Halli Hallå! Förra året tävlade jag i Timrå och fick då 7.or på ponnyns gångarter. Fick även 7:a på klubbdressyren 1 månad senare. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 064
·
Dressyr Får man tävla dressyr med bett av olika material tex rostfritt med kopparkula i mitten? Och hur är det med sweet iron betten? Hörde...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: godishanna
·
Dressyr hade tänkt debutera med min häst i dressyr i helgen. Dock fanns bara en LA:2 att anmäla till, när jag anmälde hade jag tänkt rida några...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Shudde
·
Dressyr Brukar ofta vara och titta på mindre tävlingar, ofta på klubbnivå där många ridskoleryttare kämpar med sina småfeta ponnyer som är av...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: Birke
·
L
Dressyr Hejsan! det är så att jag köpte ny häst nu i sommras som är jätte snäll MEN...! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: När vi ska...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Malinigbg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Nyårsafton i stallet - 2025