Sv: Yes!

måste berömma dig två otroligt fina ponnyer och fina ritter, domarn var jätteimpad av bägge två ska du veta, satt och skrev den klassen.

sen var det många som fick kommentarer för slarv på sånna grejjer så du är itne ensam men det känns ändå skönt att evta att det finsn att plockka poäng på ju.

väldigt synd att ridhuset blev så till hoppningen då hela manegebottnen är omlagd ir borde det inte blivit så.

den banan du red på rumonissen innan vi ändra var betydligt värre.

Du kan väll inte mena att den kan bli värre än den va då??? :crazy:

Minns i LB för tre år sedan måste det varit, kombinationen var längst ner i ridhuset, det var så tungt så flera ponnyer vägrade ut sig den/ tog två(!) steg i stället för ett för dom inte orkade.

Menmen, ridhus bottnar är ett problem. :)

nej den är betydligt bättre nu.
undra om det inte kan varit samma år som jag la mig i hörnet med montilla elelr om det var våren året efter då när du var med....

du ska vara glad att du inte var där i våras fy skam vad dålig den var då släptte precis överallt vet inte hur många gånger jag var på väg om kull på storhästen när han skulle göra en 20metersvolt i galopp mitt på banan....

Jamen det är ju i alla fall en ryslig tur att det blivit bättre, för som det var då var det ju riktigt farligt. :crazy:

Men som sagt, det är svårt att få till ridhusbottnar och dessutom få fom att hålla. :idea:

ridhusbottnar är ett meck! men jag har varit med om värre än vad det var hos er. I himle var det väldigt tungt, men det släppte ju i alla fall inte. Det var ju inte mycket kullridningar eller så, bara en massa rivningar, de stackars djuren orkade väl inte...

Liknande trådar

Ridning Som ni kanske läst i en annan tråd här på forumet, Från "smygskritt" och "mockasintrav" till piaff, har jag kommit en bit längre i...
Svar
10
· Visningar
1 406
Senast: emindy
·
F
Ridning Förr i tiden kunde tydligen 6 åringarna alla rörelser och tävla och vinna i svår dressyr. Idag kan 6 åringarna knappt byta galopp. Hur...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 298
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Mata småfåglarna