Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Någon som vet vilka ryttare (och hästar) som kommer till GBG horseshow för GP dressyren? Sökte på deras sida men hittade ingen info.
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: Lancet
·
C
Hoppning Hej, jag undrar vad är det för hjälptygel man får rida fram på under tävling? Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
9 255
Senast: Kallebus
·
C
Tävling Hej! Har sökt detta på nätet nu men utan att ha hittat nått därför frågar jag nu er. Jag ska göra om ett korsord från grönt kort...
Svar
4
· Visningar
8 448
Senast: Cascade
·
C
Dressyr Läste om den nu på Globus hemsidan.....det måste väl vara en ny sadel, hur länge har den funnits ute på marknaden? Har inte hört talas... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
34 508
Körning Nybörjare på körning, kommer med en fråga här inför inköpet av första sele. Någon som har Essex selen basic? Vad tycker ni om den...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: Sundbro
·
Islandshäst Vilken tråkig vecka det har varit, två kända, mycket erfarna och kunniga islandshästprofiler har ju lämnat oss. Först duktiga uppfödaren...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: bellabus
·
Dressyr Någon som vet något? Gissningar? Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker! :D :love: 2 3
Svar
58
· Visningar
8 491
Senast: Jerseyite
·
Trav Jag har inte blodbanken pro och vet inte om man kan få tag i uppgifterna på annat sätt, men någon kanske kan hjälpa mig... Vad har...
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: Cambrie
·
Western Börjar så smått tänka på en lös-svans till pållen, det är så himla snyggt! Men jag är totalt okunnig när det gäller svansar! Har...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Mustang
·
Western Halloj, jag är en 20-årig tjej som har börjat bli mkt intresserad av western-ridning( har annars ridit dressyr och hoppning hela livet)...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: _Eva_
·
Övr. Grenar Hej jag har en travare som jag brukar träna galopp på! Jag brukar åka till täby galopp på deras ridhästgalopper men när jag tränar så...
Svar
9
· Visningar
1 885
Senast: Bowman
·
Hoppning Äe det bara jag el finns det nadra som tycker att det har blivit sämre med framhoppningarna? följs regler och vad händer om de inte... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 169
Senast: talisman
·
Western Nu ska jag köpa en ny gjord, men då behöver jag ju veta vilken längd jag ska ha. Den jag har nu fick jag med vid sadelköpet, 75 cm är...
Svar
17
· Visningar
1 339
Senast: Bluefish
·
Körning Jag har fått med en sele från H**ks med min nya ponny. Beställde genast en bättre sele som visade sig vara för stor... Nu funderar jag...
Svar
5
· Visningar
1 371
Senast: Mli
·
Körning Bara nyfiken på vad NI tycker att hästen ska kunna innan man spänner för vagnen? Är snart där med min ponny så vore kul att höra vad...
Svar
2
· Visningar
1 268
Senast: agtatoon
·
S
Trav Jo jag är så nyfiken finns det flera från Karlstad här??:banana: 46 47 48
Svar
947
· Visningar
63 559
Senast: lilladu
·
A
Islandshäst Ja hur bör man träna samling med en häst som har ett enormt steg i galoppen? Jag älskar den här kraftiga galoppen och den är underbar...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: Elina8
·
Körning Jag är inne på att försöka köra in min häst nu under våren. Jag har dock väldigt dålig koll på utrustningen som kommer att behövas :o... 2
Svar
24
· Visningar
2 622
Senast: Pinkilly
·
Trav Efter att kusen inte har träffat veterinären på länge så känner jag att det är dax att kolla upp läget med honom nu efter några starter...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: jassica
·
L
Islandshäst Hej! skulle vilja ha eran hjälp! det år så att jag söker bett till min isis. Han är en 18 årig islänning och blir grymt stark ute... 2
Svar
24
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka