Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag är inne på att försöka köra in min häst nu under våren. Jag har dock väldigt dålig koll på utrustningen som kommer att behövas :o...
2
Svar
24
· Visningar
2 622
Senast: Pinkilly
·
Trav Efter att kusen inte har träffat veterinären på länge så känner jag att det är dax att kolla upp läget med honom nu efter några starter...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: jassica
·
L
Islandshäst Hej! skulle vilja ha eran hjälp! det år så att jag söker bett till min isis. Han är en 18 årig islänning och blir grymt stark ute...
2
Svar
24
· Visningar
4 264
Trav Jag har för första gången i mitt liv både kollat på- och fotograferat trav. Tyckte det var väldigt intressant och tänkte dela med mig av...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 726
Senast: Miedo
·
Western Jag har testat "min" bosal på unghästen, den är inte alls lika stor som på min arab men jag tycker inte den ligger som jag önskar. Den...
Svar
4
· Visningar
2 555
Senast: SAVVY
·
Tävling Jag är helt seriös nu. Svenska Ridsportsförbundet gör bort sig gång på gång. Införandet av TDB med extra avgifter, förhöjda...
Svar
6
· Visningar
1 781
Senast: Kallebus
·
S
Islandshäst Jag rider en häst som som är väldig känslig och speciell. En pigg, bestämd fyrgångs valack, 18år, har inte ridit honom så jätte länge...
Svar
12
· Visningar
3 266
Senast: Sarrrah
·
Western Har nyligen köpt en pleasuresadel (15") till min d-ponny, med ganska lång rygg, som jag har lite funderingar över. Läst lite om hur...
Svar
5
· Visningar
1 448
  • Låst
Dressyr Tydligen var det någon som trodde att jag länkade till min egen blogg, detta stämmer inte eftersom jag inte har en blogg:) Jag hittade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 229
Trav Vad rekommenderar ni? Vanliga paddar, no bow eller såna här snabbbandage med kardborrar?
Svar
16
· Visningar
1 881
Trav Har precis köpt en shettis som sägs komma ifrån uppfödaren till Ina scot och där skulle hon även ha varit resekompis till Ina. Nån som...
Svar
6
· Visningar
2 000
  • Låst
Dressyr Hittar ingen liknande tråd så skapar en egen :) Tänkte att man kunde sammanställa den tävling man ska till i ett svar så kan man sedan...
Svar
1
· Visningar
1 035
  • Låst
Islandshäst Ja nu startar jag en ny tråd där vi kan pratar om ALLT mellan himmel och jord..Det vill säga allt mellan himmel och jord och inget som...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
145 367
Senast: Elina8
·
Trav Jag har börjat fundera på att skicka min häst i proffsträning, är dock emot det då jag inbillar mig att hästen trivs bättre i mindre...
2
Svar
39
· Visningar
4 238
Senast: Tagliabue
·
Islandshäst Förhoppningsvis kläcker mitt sto ur sig ett föl i sommar och jag som är så dålig på genetik skulle uppskatta om ni kunde hjälpa mig med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
11 097
Senast: Gimlan
·
Övr. Grenar Jag vill jätte gärna tävla ponnygalopp men jag har ingen häst att tävla. Och jag vill, jag kan inte vänta till jag blir vuxen, det är...
Svar
11
· Visningar
1 645
Western Om man t.ex har ca 2.000:- att köpa något nytt i utrustningsväg inför tävlingsstart vad skulle du satsa på först? Jag har ett snyggt...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Elanor
·
Övr. Grenar Om två år blir jag 15 och jag hade för mig att jag kan bli jockey lärling då, stämmer det?
Svar
2
· Visningar
1 437
Senast: Raderad medlem 111022
·
Hoppning har kollat runt men inte hittat ett säkert svar. Är tredelat bett med fasta ringar tillåtet för att kvala till Scandinavian Open 5åriga...
Svar
9
· Visningar
2 026
Senast: maria_b
·
Körning När jag äntligen börjar se ljuset i slutet på tunneln med Tummen :D så börjar jag så smått få energi och motivation över till att...
Svar
8
· Visningar
1 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka