Sv: Ny filmtråd på våra hästar....
Jag ansluter mig också till hejja-kören, ser superfint ut!
Jag och prinsen var iväg igår till Lurbo och red MSV C:1. Man var ju lite osäker över december-tävling när man anmälde, och var dessutom 34:e reserv när jag anmälde...men vi kom med och även om det var sjukt kallt så var det ju fullt tävlingsbart väder!
Han kändes kalasfin på framridningen, en av de bästa framridningarna nånsin! Sen gick jag iväg till ridhuset några minuter för tidigt och fick skritta och trava runt lite så gott det gick utanför ridhuset, förödande för känslan!
Men han kändes OK där inne, vet att hästarna brukar vara tittiga på deras bana, men bubben har aldrig varit där. Men spänd var han men lyssnade ändå bra, blir mer att han blir rak så skolorna blir svårare än vanligt tex. Men inga missar och som vanligt syns den dä spänningen inte alls på filmen, tänk att det kan vara så! En känsla som är så stark och sen syns ingenting! Så konstigt...
Vi fick iaf ihop 66%, med många betyg jag var nöjd med! Bla. 8 på ökad skritt, 7 på mellantrav och båda galoppökningarna, 7 på båda enkla bytena och 7 på gångarter!
(76777 där nere) så jag var jätteglad när jag läst protokollet. Blev en lång väntan, var full klass och det räckte till slut till en 8:e placering vilket jag var nöjd med! Härlig avslutning på säsongen!
Nu ska vi träna, träna, träna!