Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh jag köpte ett par riktiga scooterkängor med ca 5 cm sula och använde ifjol. Fast man kan inte använda stigbyglar utan måste rida barbacka... De var billiga , det är mest mäns om köper så de större storlekarna var slut......... De är varma.
Kl
Jag har ett par arbetskängor med värmeslingor i. Går loss på ca 2000 plus moms men det är de värda. Har tre ställbara temperaturer och laddningsbart batteri. Fick dem av sambon, men tror de är inköpta på ahsell eller stål och verktyg typ.
Är också en fryslort som vill ha det varmt om fötterna. Dojjankängorna är toppen. De håller värmen jättebra. Det enda som håller mina fötter riktigt varma. De vill jag inte vara utan på vintern. (och inte är de dyra heller som en bonus)
Jag har ett par billiga från Börjes, låga skor med snörning och gummiöverdel typ. 200 spänn lite drygt. Bästa vinterskorna jag haft och då bor jag ändå i norrland och tycker att allt under -20 är varmt... Har ett par yllesulor i och tog en storlek större så det rymms med strumpor.
Jag rekommenderar däremot inte Muckboots, dom var jättekalla trots att dom lovar att hålla sig varma till -30.
Kläder & Bli fin
Jag letar varma stövlar eller kängor som är lätta att dra på sig och har hittat två kandidater Kamik Tundra eller Kamin Greenbay 4. Är...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.