Varma vinter skor!

Sv: Varma vinter skor!

Åh jag köpte ett par riktiga scooterkängor med ca 5 cm sula och använde ifjol. Fast man kan inte använda stigbyglar utan måste rida barbacka... De var billiga , det är mest mäns om köper så de större storlekarna var slut......... De är varma.

Kl
Jag har ett par arbetskängor med värmeslingor i. Går loss på ca 2000 plus moms men det är de värda. Har tre ställbara temperaturer och laddningsbart batteri. Fick dem av sambon, men tror de är inköpta på ahsell eller stål och verktyg typ.

Ett bra tips är att dra ett par raggsockor ovanpå stövlarna, värmer otroligt bra:)

Är också en fryslort som vill ha det varmt om fötterna. Dojjankängorna är toppen. De håller värmen jättebra. Det enda som håller mina fötter riktigt varma. De vill jag inte vara utan på vintern. (och inte är de dyra heller som en bonus)

kl

Jag har ett par billiga från Börjes, låga skor med snörning och gummiöverdel typ. 200 spänn lite drygt. Bästa vinterskorna jag haft och då bor jag ändå i norrland och tycker att allt under -20 är varmt... Har ett par yllesulor i och tog en storlek större så det rymms med strumpor.

Jag rekommenderar däremot inte Muckboots, dom var jättekalla trots att dom lovar att hålla sig varma till -30.

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för varma och vattentåliga skor/stövlar på vintern? Brukar bara ha mina gummistövlar med dom blir så himla kalla trotts...
Svar
4
· Visningar
383
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
229
Senast: tanten
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
263
Kläder & Bli fin Jag letar varma stövlar eller kängor som är lätta att dra på sig och har hittat två kandidater Kamik Tundra eller Kamin Greenbay 4. Är...
Svar
2
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka