Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men det är ju precis det jag säger: Kilbossor behöver inte vara långa och sticka ut som de gör på Wintec, Pfiff och liknande. Men på Crincle är det likväl kilbossor, det syns ju tydligt på den sista bilden du har lagt upp.
En kilbossa är precis vad det heter: en bossa där man har lagt in en kil för att åstadkomma en viss form, dvs den typen av bossa har en söm baktill. Kilbossan kan ha olika djup och vara rakare eller mer svängd. En rundbossa är inte en bossa som pga formen svänger upp tidigt utan den har bara ingen söm baktill.
Här har du ett exempel på hur en kilbossa också kan se ut, lägg märke till hur tidigt den släpper utan att för den skulle vara för svängd för hästen. Detta är en Blacck Country och sådana bossor finns på många märken.
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.