Kaos framhoppningar-regler

Sv: Kaos framhoppningar-regler

Aså jag tror inte att det är folket som hjälper till på framhoppningen jag tycker bara att det är bra men att lämna framhoppningen helt ensam och inte som styr upp det hela! typ så många får va på framhoppningen och höjning och sänkning att bara lämna ryttarna änsama där då blir de kaos det är dom som rider som orsakar det mäst om alla bara kan va trevliga mot varan och kominisera (stavning) med varan och se upp för varan då kommer det ALDRIG bli kaos !!!!!!!!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Lördagen började med att jag var sen hämta upp dottern, som just när hon satte sig i bilen kom på "kameran". Ringde hästägaren som...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cassiopeja
·
Hoppning Hejsan! Idag var jag på min första hoppdebut! Gick absolut så dåligt man kan komma... Skulle hoppa LD och LD+ Och blev utesluten i båda...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 721
Senast: Lady_S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI