Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, snabbaste gångarten ska vara på spåret, de andra innanför. Precis som de vanliga ridhusreglerna.
Aha Jag tänkte inte på att man hoppade hinderna från olika håll men det är ju rätt självklart nu när du säger det.
Riktigt smart system men vad tycker ryttarna? Det brukar ju alltid bli åsikter när saker och ting inte är som det brukar.
Vad lustigt att ÖD sa nej! För just den informationen om att alla arrangörer skulle försöka börja med att ha framhoppning i enkelvarv, den fick vi på förbundsmötet (distrikt, som i sin tur hade talat om det på riksnivå om jag förstod saken).
Kul att läsa dock, hade glömt av det rådet- något att ha i åtanke inför nästa års tävlingar. Vi har för övrigt en toppenfunktionär ute på f-banan hos oss, stor, ståtlig med enorm röstkapacitet och hård som sten när det gäller säkerhetsreglerna ^^
Vad lustigt att ÖD sa nej! För just den informationen om att alla arrangörer skulle försöka börja med att ha framhoppning i enkelvarv, den fick vi på förbundsmötet (distrikt, som i sin tur hade talat om det på riksnivå om jag förstod saken).
Ett tips är att ropa högt och TYDLIGT, "Hoppning räcke, hoppning lilla" osv. Samt att man vid möte ropar "jag håller inner" så slipper man krocka och slå halft ihjäl sig.
.