Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej! Jag hoppas någon här inne kan hjälpa mig, jag har precis köpt en begagnad travsele för att köra in min häst och när jag smörjde...
Svar
4
· Visningar
1 258
Senast: YW1966
·
Islandshäst Vad rider ni i för skor på vintern och var köper ni dom? Jag fryser lätt om fossingarna och behöver några som håller mig varm och som...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 386
Senast: a-s
·
Körning Dum fråga kanske, men det var så längesedan jag hade ponnysar att köra. Går ju inte att jämföra med ardennern som bara arbetade här på...
Svar
6
· Visningar
1 840
Senast: Anna_
·
Dressyr Någon som vet vilka ryttare (och hästar) som kommer till GBG horseshow för GP dressyren? Sökte på deras sida men hittade ingen info.
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Lancet
·
C
Hoppning Hej, jag undrar vad är det för hjälptygel man får rida fram på under tävling? Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
9 246
Senast: Kallebus
·
C
Tävling Hej! Har sökt detta på nätet nu men utan att ha hittat nått därför frågar jag nu er. Jag ska göra om ett korsord från grönt kort...
Svar
4
· Visningar
8 442
Senast: Cascade
·
C
Dressyr Läste om den nu på Globus hemsidan.....det måste väl vara en ny sadel, hur länge har den funnits ute på marknaden? Har inte hört talas...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
34 464
Körning Nybörjare på körning, kommer med en fråga här inför inköpet av första sele. Någon som har Essex selen basic? Vad tycker ni om den...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Sundbro
·
Islandshäst Vilken tråkig vecka det har varit, två kända, mycket erfarna och kunniga islandshästprofiler har ju lämnat oss. Först duktiga uppfödaren...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: bellabus
·
Dressyr Någon som vet något? Gissningar? Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker! :D :love:
2 3
Svar
58
· Visningar
8 481
Senast: Jerseyite
·
Trav Jag har inte blodbanken pro och vet inte om man kan få tag i uppgifterna på annat sätt, men någon kanske kan hjälpa mig... Vad har...
Svar
0
· Visningar
1 139
Senast: Cambrie
·
Western Börjar så smått tänka på en lös-svans till pållen, det är så himla snyggt! Men jag är totalt okunnig när det gäller svansar! Har...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Mustang
·
Western Halloj, jag är en 20-årig tjej som har börjat bli mkt intresserad av western-ridning( har annars ridit dressyr och hoppning hela livet)...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: _Eva_
·
Övr. Grenar Hej jag har en travare som jag brukar träna galopp på! Jag brukar åka till täby galopp på deras ridhästgalopper men när jag tränar så...
Svar
9
· Visningar
1 885
Senast: Bowman
·
Hoppning Äe det bara jag el finns det nadra som tycker att det har blivit sämre med framhoppningarna? följs regler och vad händer om de inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 108
Senast: talisman
·
Western Nu ska jag köpa en ny gjord, men då behöver jag ju veta vilken längd jag ska ha. Den jag har nu fick jag med vid sadelköpet, 75 cm är...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: Bluefish
·
Körning Jag har fått med en sele från H**ks med min nya ponny. Beställde genast en bättre sele som visade sig vara för stor... Nu funderar jag...
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Mli
·
Körning Bara nyfiken på vad NI tycker att hästen ska kunna innan man spänner för vagnen? Är snart där med min ponny så vore kul att höra vad...
Svar
2
· Visningar
1 267
Senast: agtatoon
·
S
Trav Jo jag är så nyfiken finns det flera från Karlstad här??:banana:
46 47 48
Svar
947
· Visningar
63 442
Senast: lilladu
·
A
Islandshäst Ja hur bör man träna samling med en häst som har ett enormt steg i galoppen? Jag älskar den här kraftiga galoppen och den är underbar...
Svar
4
· Visningar
1 486
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka