Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Någon som vet vad detta är för sadel, eventuellt vilket märke det är? Försökt hitta information om den men utan framgång så vänder mig...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: lillsyrran
·
Western Hur fungerar det? Är/måste alla westernklubbar/föreningar vara anslutna till WRAS? Undra mest för jag undrade om WRIS var anslutna till...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: Mike
·
Islandshäst Hej! Undrar när ni börjar rida era unghästar? Är de precis 4 år eller börjar ni innan eller senare? Ja har en valack som blir 4 i Maj.
Svar
9
· Visningar
1 662
Senast: Gullan86
·
Western vet ju att hcwr har klubb, kollade deras hemsida, men det var inte så mkt info där, antar att det är lättare att veta om man redan är...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: dottan
·
Western NU undrar jag vilka boots ni alla här har :banana: Jag letar febrilt men har inte hittat några ännu......man vill ju helst prova...
2
Svar
38
· Visningar
7 743
Senast: gutenviks
·
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 795
Dressyr Letar efter en ny gjord till sonens ponny. Han har strl 30 på nuvarande. Men då det inte är "hällor" innan man spänner gjorden så åker...
Svar
17
· Visningar
4 298
Senast: via
·
G
Islandshäst Mitt 19 åriga sto har börjat tappa päls och är trött, är det normalt att dem tappar vinterpälsen så här tidigt? Eller är det...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Godisbiten
·
Dressyr Jag behöver hjälp. Min tränare har nu varit på mig de senaste åren om att det är dags att börja rida på kandar. Problemet är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: malou78
·
M
Körning Har nu läst och läst och läst ang loksele, men lyckas inte få fram vilken storlek jag ska ha på selen om hästen är 60 cm från mankam...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: makeupfreak
·
I
Islandshäst Simlir har en helt underbar galopp när vi rider ut. Han kan gå i fin form i kort galopp. Både höger och vänster, så jag VET att han kan...
Svar
10
· Visningar
1 469
Senast: Isislover
·
Hoppning Hej! Någon som vet vad denna modell heter? :)
Svar
1
· Visningar
1 441
Islandshäst Hej! Är det någon som vet vad för sadel som man ska köpa till en gammal vallack med svankig rygg. Är sugen på en top reiter Jr Special...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: REIN
·
Islandshäst Det har säkert diskuterats tidigare men vad är det för skillnader när man skall rida in en islänning mot tex ett halvblod? Ridit in...
2
Svar
28
· Visningar
3 471
Hoppning Min 6-åring har blivit väldigt stark att rida. Skulle vilja ha lite tips på andra bett. Jag rider honom nu på ett tredelat tränsbett...
Svar
15
· Visningar
5 858
Senast: Irival
·
Trav Jag är lite nyfiken på hur det kommer sej att flera travtränare ännu inte valt ut sin häst till Rikstravet? Jämförelsevis så är samtliga...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Roquepine
·
Trav Öppet brev till ATG På nytt finns skäl att ifrågasätta hur ATG hanterar sina utgifter. ATG har stämt Unibet på skadestånd för...
2
Svar
30
· Visningar
4 948
Senast: gulan
·
Trav Såg en sån bukgjord i Paris, och mitt dumma huvud fattade ju inte att jag skulle leta upp en sån själv när jag ändå var i travkretsar i...
Svar
11
· Visningar
1 950
Senast: ghost
·
Distans Vad har ni för regler kring KM i er klubb? En vanlig distansritt där snabbast på godkänd ritt vinner? (Hur lång bana?) Eller andra...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: Puppan
·
Tävling Alltså, jag håller på att bli helt knäpp här. VAR hittar jag hopprotokollen? Alltså inte till stilhoppningen, utan hopprotokollen...
Svar
4
· Visningar
1 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar