Sadelfunderingar

Sv: Sadelfunderingar

Hehe jaha, det som jag tyckte var fördelen med sadeln. Jag har ju inte testat den än så vi får väll se vad jag tycker då. :)

Är det någon som känner till någon bra sadelutprovare i Västmanland eller närmare bestämt Västerås? :)
Vill inte ha någon halvbra.. haha

Jag gillar TRs knä stöd.. Så för mig är dom helt ok.
Men vad jag märkt är att Jag tycker den är så mycket tyngre än stallets andra sadlar.. ( Globus Gloi och Hillbar) Kanske en nackdel ?!..

Vad tycks om Draupnir sadlarna?
Vet att dom kostar mer än vad jag har att hosta upp men man får väll spara isåfall. :)

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Barret
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 236
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: __sofia__
·
Utrustning Lång story short. Jag lyssnade på equipodden och det avsnittet när Jonna Landén pratar sadlar. Hon förespråkar träbol och ullstoppning...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden