Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Efter årets första terrängträning är det väl bäst att skapa en bil och filmtråd för 2011!! Underlaget var kanon! Blev inga superbra...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
32 385
Dressyr Återanvänder en gammal tråd! Vad tycker nu är snyggt, vad har ni och vad VILL ni ha? Kavaj: Har en marinblå Pikeur Diana i polyester-...
Svar
4
· Visningar
3 188
Senast: Jovius
·
Islandshäst Alltså, enligt "rasstandarden" ska väl en isis per defininition vara "säker" på fötterna i skog och mark. Min häst har inte läst den...
Svar
9
· Visningar
1 570
Senast: Skjøldur
·
Dressyr När ni rider, hur tänker ni ang hästens snedhet? Vad vill ni rätta till? Jag är riktigt kass på att känna vilket bakben som inte...
Svar
15
· Visningar
1 869
Islandshäst Tänkte höra om det är någon som gått denna ettåriga utbildning? Efter utbildningen så skall man vara B-instruktör, C-tränare samt få gå...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 793
Senast: Sarrrah
·
Fälttävlan Tänkte att eftersom både dressyr och hopp har en sådan här tråd borde minsann vi oxå ha det! Så posta din favoritbild (1st) och förklara...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 827
Senast: aprilia
·
Islandshäst Vad är det för hingst? Någon som sett honom eller avkommor? Har ju tydligen förvärvat sig bra med flera fina avkommor som ex. Möller f...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Die_Frau
·
Trav Vi är nyss hemkomna från Malta där vi har semestrat. Vi blev också inbjudna på studiebesök på travbanan och ett par hästgårdar. Tyvärr...
Svar
12
· Visningar
6 966
Senast: Indyhope
·
Hoppning har inte tävlat hoppning på säkert 7 år, och då var det "stalltävlingar" dvs för ridskoleeleverna på stallet. Inga krav på klädsel där...
Svar
6
· Visningar
1 642
Senast: vinkelina
·
Körning Finns det såna? Hästskrället har blivit ännu rundare över ryggen så min tömkörningsgjord ligger inte stilla. Har ingen lust att behöva...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: Sulax
·
S
Svar
24
· Visningar
5 113
Senast: sthu
·
J
Dressyr jag har en välutbildad dressyrponny som har gått de flesta klasser. men det är bara det att han är så tung i handen! inte stark, han...
Svar
11
· Visningar
2 170
Senast: JojjoEuroCent
·
Dressyr Hej,jag är en mer eller mindre nybörjare inom hästvärlden men har lärt mig mycket på kort tid när jag fick min egna häst,jag rider...
Svar
14
· Visningar
3 192
Senast: Nominous
·
A
Islandshäst Nu har jag ingen aning om var tråden bör ligga så flytta gärna. För ett tag sedan skrev jag om mina hästköpartankar här, och nu har...
2
Svar
23
· Visningar
2 967
Senast: Lobelia
·
Övr. Grenar Hörde just på radion att det var klart att Täby Galopp flyttar till Upplands-Bro! Ingen är gladare än jag, tänk er, ett par kilometer...
Svar
3
· Visningar
1 584
Senast: ASKAPLASKA
·
Dressyr Dela med er! Lite inspiration så det blir roligare att trimma i vinter!
Svar
13
· Visningar
2 431
Senast: Wysiwyg
·
Dressyr Har funderat på att det skiljer sig så oerhört mkt i pris för olika tränare. Och att det ofta förutsätts att man inte får ngt kvitto...
Svar
11
· Visningar
1 545
Senast: tuaphua
·
Western Ni med quarterhäst, upplever ni några problem när ni skall hitta täcken som passar era hästar? Jag vet att endel av de dyrare märkena...
2
Svar
27
· Visningar
6 414
Senast: malumbub
·
Tävling Tycker det skulle vara mycket intressant att få veta statistiken över antal lösta licenser jämfört med i fjol. Man kan ju anta att...
Svar
13
· Visningar
1 808
Senast: kopparberg
·
Trav Hur mycket salt ger ni era hästar i full träning? Ger ni extra träningsdagar eller ger ni lika mycket alla dagar? Äter era...
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: Kellie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka