Bilder och filmer 2011

Sv: Bilder och filmer 2011

Hon som matchade täcket jag bar på, hihi :p

Den där kvickfotade stora, pigga saken med en liten människa på ryggen :idea:

Hmm, insåg nu att Quinny inte är med i den länken i andra tråden, tralala får assistera eller något, jag inte fatta va

Senast ändrad:

För att smala ner det lite: Klarade hon stocken från andra hållet i banan på första försöket?

Hon som matchade täcket jag bar på, hihi :p

Den där kvickfotade stora, pigga saken med en liten människa på ryggen :idea:

Hmm, insåg nu att Quinny inte är med i den länken i andra tråden, tralala får assistera eller något, jag inte fatta va

*kl*

Här är Quinny och evighetsmaskinen :)
DSC_0338.jpg

Har hästarna väl fått testa terräng så vill de inte gå tillbaka till att vara sånna dära trååkiga hopp/dressyr hästar sen:p;)

Nja, hon är (oftast) glad vilket som faktiskt! Gör liksom vad jag ber henne om, ibland lite för mycket t o m.

Jag har inga problem med själva terrängen. Det är min dressyrfobi som spökar egentligen....!

Nu kryper det fram ;) Du ska nog prata ihop dig med min stallkompis Swish, hon har precis samma bekymmer, hon har oxå dressyr-fobi :D Ni kanske kan peppa varandra, eller så slår er tävlingsinstinkt in för att se vem av er som först gör debut på ft-banorna :devil:

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar