Bilder och filmer 2011

Sv: Bilder och filmer 2011

KL

Vi är inget FT ekipage än, men jag planerar att vi ska starta lite till våren! :)

Detta är andra gången vi hoppar terränghinder. Och det var bara en mysig busrunda (hon är låst ngnstans och ska behandlas av ET på onsdag så bara skogsturer tills dess) så ingen direkt seriös ridning, och då passade Bianca på att busa lite ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CF9IR-H0n18

Windows movie-maker finns installerat som standard på alla datorer med windows och sä bus-enkelt :) Nu ska jag kolla på din filmer ;)

...

Ni ser kanonsäkra ut ju! Alltså, du har verkligen lyckats fånga dimman på ett bra sätt ;) Helt sjukt att den inte lättade! Jag menar, du red ju hoppningen precis innan jag körde, och då var klockan typ två! Söderut hade det tydligen upphört vara dimmigt rut tio-tiden, sjukt orättvist!

Senast ändrad:

Åh Flowerhill! :love:

Jag var där 2005 och det var sjukt härligt! :)

Det såg ut som om de byggt massor med nya roliga hinder :bump: ååh vad jag vill ha råd att åka dit igen!

Tack! Han kändes väldigt säker, lite vingel är det fortfarande men det blir bättre för varje gång:)

Men dimman är ju en special effekt som jag har lagt till i efterhand:p
Det var dimmigt även när vi körde där ifrån vid 16-16.30 tiden...

Men om Movie Maker inte tycker att jag har rätt format på filmerna då? Hittar inte sladden till kameran så att jag "fånga" dem. Har klippen inlagda på datorn men i fel format tydligen...

Är det en JVC-kamera du har? Jag har samma problem med min JVC nämligen, den spelar in i ngt format som inte moviemaker kan hantera. Tyvärr har jag inte hittat ngt annat program som kan det heller. På mina föräldrars dator kan jag "lura" movie-maker och slussa in filerna trotts att programmet inte vill öppna dem. Högerklicka på filen och "öppna med moviemaker". Det funkar på deras men inte på varken min eller min sambos. Sjukt irriterande. Vi har letat codec och googlat lösningar i oändlighet men inte lyckats hitta vad som gör att deras dator går att lura men inte våra...

Min är en Samsung... Tycker att det borde gå om man kan "fånga" klippen på nytt men då måste jag som sagt hitta sladden och koppla ihop dator och kamera. Nu har jag bara stoppat in minneskortet i datorn och lagt över filmerna. (Sjuuukt smidigt för en oteknisk människa som jag:D)

Åhh nu hitta jag sladden! Återkommer efter lite tester...:p

Marvin: Tack!:D

Här kommer ytterligare ett dimklipp från Gärds!:D Är så nöjd med min lilla Bruna...

http://www.youtube.com/watch?v=ZUCDp7TnKyI

Elin, jag har ett program som konverterar för min kameras filmer kan inte heller Moviemaker importera. Det heter Any Video Converter o är superduperlätt att använda! Gratis att ladda ned också. Googla på namnet så hittar du sajten.

Haha "klev" ner i vattnet gjorde hon verkligen:D Hellre det än magplask!

Det ska jag testa någon dag, nu måste jag slänga i mig lunchen så jag hinner rida innan jag ska iväg och jobba igen...:p

Ja eller hur?:D JAG galopperade HELA vägen till vattnet men hon saktade av till trav....sen skritt...sen koll i vattnet o sen 1 ben, 2 ben o plums....:rofl::rofl::rofl:

Snacka om att jag kände mig totalt ignorerad! Hon körde sitt race oavsett vad jag sa men jag är så himla glad över att hon har en så fin inställning till alla sorters hinder.

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar