Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Sif är tydligen indelat i olika regioner.. och det finns en massa stadgar för regionsårsmöten... så mycket har jag fått fram av att läsa...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: iller
·
Islandshäst En jätteintressant artikel, tycker jag! "Överallt i Sverige finns värdefulla gamla betesmarker med stor biologisk mångfalld som nu...
Svar
5
· Visningar
1 218
Senast: skuggi
·
S
Western ska köra igång pollan nu efter lite vintervila, men egentligen har jag ingen motivation alls, men jag måste verkligen ta mig i kragen...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: __sandra__
·
I
Western Vad ger ni era quarterhästar för kraftfoder/hur mycket? Har hört att att de knappt behöver något, eftersom de har tillräckligt med...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: __sandra__
·
B
Körning Just för tillfället kör jag en väldigt bra shettis som är lugn och säker. det ända problemet är att hon inte är registrerad och detta...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: **BORTTAGEN**
·
Z
Fälttävlan Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: Zandra_91
·
J
Hoppning jag tävlade idag, och ramlade av eller rättare sagt gled av. Mammsen min gick då upp till sekretariatet för att se om ja fick starta...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: jojjo_blondin
·
Western Hej alla! Undrar om någon kan lämna AKTUELL information om vad det kostar att ta hem en häst från USA. Skiljer sig fraktpriset mellan...
Svar
1
· Visningar
1 736
Senast: Miss_Trouble
·
M
Körning Jag har en liten fråga angående anpassning av draglinor. Jag har fått lära mig att när hästen går i drag, så ska draglinorna vara...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: LIA
·
R
Western Hörde på ryktes vägar att det varit krångel med reiningen i globen å att det inte skulle bli nån nästa år... Hur mycket sanning finns i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 723
Senast: Tina
·
M
Trav Ni som är amatörtränare, får ni det hela att gå runt? Hur tog ni tränarlicens och har ni även licens för o köra lopp? Funderar på o ta b...
Svar
5
· Visningar
2 458
Senast: Cilva
·
C
Trav Hästens fysiologi: en faktabok från svenska travsportens centralförbund. Sandgren Björn. Är den värd sina pengar? Kan inte hitta någon...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: hippolina
·
Fälttävlan Vilka baner i debutant tycker ni är trevliga och rida och självklart så hur är resten av tävlandet. Jag ska tävla lite mer Deb Ft till...
2
Svar
20
· Visningar
3 215
Senast: **BORTTAGEN**
·
Fälttävlan kan nån tala om för mej om Uppercut som Piia Pantsu ridit e såld elle om han e utlånad.. för va på fälttävlan igår o såg en tjej som...
2
Svar
24
· Visningar
3 882
Senast: workaholic
·
I
Islandshäst Islandshästar mognar ju ganska sent. Men det jag undrar är hur länge de växer på höjden? Någon som vet? En 3½ åring som är 137 cm, hur...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: Sesselja
·
P
Western Hej! Var i globen fredagen den 28:e och tittade på reining tävlingen. En av killarna han som fick 0 poäng tror det var Per Larsson om...
Svar
3
· Visningar
1 501
Senast: pluttsara
·
J
Islandshäst Vet at detta är en hästvårdsfråga men nu gäller det islandshästar. Har haft en hästtandläkare som undersökt hästarna i stallet (var...
Svar
9
· Visningar
1 962
Senast: absolut
·
B
Hoppning Ställer ni av era hopphästar/ponnyer något i vinter. När då och hur länge. Hur lång tid tar ni på er när ni sätter i gång dem sedan? :)
Svar
17
· Visningar
1 183
Senast: pialotta
·
M
Hoppning Finns det någon lag som säger att man måste galoppera under en clear round? Kan man inte trava? Vill gärna ha svar från någon som har...
2
Svar
31
· Visningar
2 960
T
Western Ikväll lyckades jag och pållen ÄNTLIGEN, utan att jag begriper hur,få till detta med att trava serpentin mellan koner med 180 cm...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: twinstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama