Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav vad är det för skilland på suly speedcart tryckvagn vad är de för skillnad?:) :confused:
Svar
3
· Visningar
1 420
I
Islandshäst Jag har lite funderingar angående min ena lilla hästs ryggmuskler. De är inte mycket att skryta med... Jag funderar på vad detta kan...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: skuggi
·
T
Körning Jag har fått en sele av en bekant men förstår inte hur den ska sitta riktigt. Vad jag har förstått är det en "gjord" som går runt magen...
Svar
6
· Visningar
3 139
Senast: Carolus
·
S
Hoppning om det står ute på resultat på en hopptävling vad betyder det??
Svar
8
· Visningar
5 604
Senast: trazel
·
J
Islandshäst Nu kommer jag med mina töltfrågor och form igen! Från att ha haft en grisepassande Pålla, har vi nu kommit till stadiet att Pållan...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: josse
·
L
Trav Vad gör ni med era hästar efter lopp och i vilken ordning? Jag vill göra följande med min häst, men är lite osäker på i vilken ordning...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: Lindi
·
P
Övr. Grenar Jag är ingen van "galopp-människa" men fick höra av hovslagaren att man får åka till Täby och träna om man vill... Vilka hästar får man...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: puckis
·
I
Islandshäst Sif är tydligen indelat i olika regioner.. och det finns en massa stadgar för regionsårsmöten... så mycket har jag fått fram av att läsa...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: iller
·
Islandshäst En jätteintressant artikel, tycker jag! "Överallt i Sverige finns värdefulla gamla betesmarker med stor biologisk mångfalld som nu...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: skuggi
·
S
Western ska köra igång pollan nu efter lite vintervila, men egentligen har jag ingen motivation alls, men jag måste verkligen ta mig i kragen...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: __sandra__
·
I
Western Vad ger ni era quarterhästar för kraftfoder/hur mycket? Har hört att att de knappt behöver något, eftersom de har tillräckligt med...
Svar
2
· Visningar
1 642
Senast: __sandra__
·
B
Körning Just för tillfället kör jag en väldigt bra shettis som är lugn och säker. det ända problemet är att hon inte är registrerad och detta...
Svar
7
· Visningar
1 311
Senast: **BORTTAGEN**
·
Z
Fälttävlan Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: Zandra_91
·
J
Hoppning jag tävlade idag, och ramlade av eller rättare sagt gled av. Mammsen min gick då upp till sekretariatet för att se om ja fick starta...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: jojjo_blondin
·
Western Hej alla! Undrar om någon kan lämna AKTUELL information om vad det kostar att ta hem en häst från USA. Skiljer sig fraktpriset mellan...
Svar
1
· Visningar
1 736
Senast: Miss_Trouble
·
M
Körning Jag har en liten fråga angående anpassning av draglinor. Jag har fått lära mig att när hästen går i drag, så ska draglinorna vara...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: LIA
·
R
Western Hörde på ryktes vägar att det varit krångel med reiningen i globen å att det inte skulle bli nån nästa år... Hur mycket sanning finns i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 724
Senast: Tina
·
M
Trav Ni som är amatörtränare, får ni det hela att gå runt? Hur tog ni tränarlicens och har ni även licens för o köra lopp? Funderar på o ta b...
Svar
5
· Visningar
2 466
Senast: Cilva
·
C
Trav Hästens fysiologi: en faktabok från svenska travsportens centralförbund. Sandgren Björn. Är den värd sina pengar? Kan inte hitta någon...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: hippolina
·
Fälttävlan Vilka baner i debutant tycker ni är trevliga och rida och självklart så hur är resten av tävlandet. Jag ska tävla lite mer Deb Ft till...
2
Svar
20
· Visningar
3 216
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar