Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hästen vår gjorde ett väldigt bra jobb idag. Travade lätt 1.25 på tung bana med 67 i puls efteråt :) Så bra puls har han inte haft på...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Camarotheking
·
R
Western Hur många här har tävlat ranchtrail å vad är det som e obligatoriskt i den grenen??? Tänkte att jag å pållen skullle provas det nästa...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: reykurboy
·
T
Western Blir det ngt sådant i år igen eller? Och när?, tyckte mig höra ngn säga det!
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 986
Senast: __sandra__
·
I
Islandshäst I annonser står det ofta att hästarna säljes inridna vid 4 års ålder, är inte det tidigt? Antagligen är de väl endast grundinridna men...
Svar
12
· Visningar
1 621
Senast: Alvargarden_MZ
·
B
Körning Hej! Är det någon som vet när det anordnas brukskörningstävlingar i västra götaland? Jag hade velat vara med på någon sådan tävling...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Distans vid vilken ålder ungefär brukar ni distansare börja rida era hästar lite längre sträckor? Och i vilken takt ökas träningen på? Jag har...
Svar
10
· Visningar
2 457
Senast: Calle
·
B
Körning Jag kör jordbruksredskap och slädar och snart flakvagnar etc med min ardenner. Jag har hittat mest likasinnade internet-kompisar...
2
Svar
29
· Visningar
3 719
Senast: Moppe
·
Trav Har en bekant som söker information om balansering av travare. Finns det någon bra litteratur eller info på nätet som är bra. Hans...
Svar
4
· Visningar
9 373
·
Svar
0
· Visningar
1 126
Svar
0
· Visningar
2 453
Senast: Moppa123
·
Hoppning Ni som tävlar hoppning och har "bara" en häst kanske kan ge råd hur ni skulle göra? Jag har hittat fler bra tävlingar än jag kan rida i...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 912
Senast: kopparberg
·
B
Trav hingstar-ML-1643182-ML-
Svar
0
· Visningar
987
·
Islandshäst Nu har jag varit på VM och studerat , analyserat och suttit på läktaren med stora öron och lyssnat på folk. Lite har jag kommit fram...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 671
Senast: Inte_Ung
·
M
Western Jag var inte hemma och kunde se reining i globen.... Vem vann??? Hur gick det för dom? Var det någon som gjorde skräll eller super i...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Cherrie
·
C
Övr. Grenar Sharon Rose & Roll\'s Rose Hur går det för dom i galoppen? Min kompis har ett helsyskon. Inget foto på dom, någon? :cool:
Svar
1
· Visningar
994
Senast: The_Last
·
C
Western Har nu under en tid försökt hitta avkommer efter quarter hingsten Ima Prime Time utan framgång.Har även försökt kontakta hingst ägaren...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: hotrodder
·
Körning Jag är hittills självlärd & har även kört in min ponny själv. (Har haft lite hjälp i bakrunden av en av sveriges bättre körtränare/kusk...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Znozan
·
I
Western isåfall,hur gör ni med broddar i ridhuset? jag har nyligen fått tillgång till ridhus och tränar western der inne,men nu vet jag inte om...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Cilva
·
E
Körning Vet någon när VM i Kecskemét kommer att gå av stapeln? jag vet att det är nästa år, men har ni någe hum om vilket datum?
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: miamiamia
·
A
Western Dottern har precis fått en arabkorsning, och ett stort intresse av westernridning och NH. Det tränar hon just nu mest på egen hand. Hon...
Svar
12
· Visningar
1 458
Senast: Kokopelli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama