Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hur många här är det som är självlärda inom området körning? Jag är då det... fast... jag kör bara i skogen osv :D Men det blir väl...
Svar
13
· Visningar
1 728
Senast: Quell
·
G
Körning Är det någon som har foton på när någon tävlingskör en shettis? Skulle vara roligt att se. :)
Svar
1
· Visningar
1 174
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Islandshäst Vem är det som producerar hinstkalendern (med islandshästar)? hur kommer jag i kontakt med dem? vet att jag varit inne på deras sida en...
Svar
9
· Visningar
2 872
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Körning Hej! Är det någon som har erfarenhet av "Körsele de Luxe" från Börjes? Selen kommer från Holland och har ett hyfsat pris. Någon som...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: lul
·
M
Körning Vi har haft träning i helgen och då kom en ponny kusk med frågan om det finns någon lätt TVÅ axlad maratonvagn till B ponny? Vet att jag...
Svar
4
· Visningar
2 903
Senast: Welsh
·
D
Trav Nån som har hört att d kanske ska bli monté på valla igen!? Såg d på ett papper i stallet, så kom igen nu alla som vill tävla monté...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Dame
·
T
Övr. Grenar Säger bara; Vilken häst!!! :bow: :bow: Grattis till ännu en seger igår för ägarna, Tommy, Yvonne o Stuteri Hagen! (mfl.)
Svar
0
· Visningar
1 057
Senast: The_Last
·
S
Western jag undrar lite om trail. är det inom den kategorin man tex rider på broar, öppnar grindar, sidepass??? :confused: eller nu kanske jag...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: __Stilett__
·
T
Western är det någon som är eller känner någon som är duktig på att lära ut det som bor runt uppsala?tänkte börja så småningom med min blivande...
Svar
2
· Visningar
2 212
Senast: Tina
·
B
Western Det är en ära för mig att gratulera till placeringarna på Arab EM i Österrike 10-12 okt 2003 Marita Rasmusson & Leksak 1:a i reining...
Svar
9
· Visningar
1 915
Senast: Tina
·
F
Trav Vilka mankhöjder brukar det vara på ponnytravarna? Finns det shettisar som tävlar i b-ponnyklassen eller andra raser? Har en shettis på...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: banni
·
F
Islandshäst Drottningholm, sthlm alltså. Nån som vet vilka tränare de brukar ha? isf e de bra? hur mkt tar de för en privatlektion? nån som kan...
Svar
4
· Visningar
3 080
Senast: flyingelefant
·
Trav Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila? Var kan jag få tag i lila selunderlägg & bröstaludd? Finns det någonstans där jag kan...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: igbest
·
B
Övr. Grenar Nu är min dress inregistrerad, det blev mitt förstaval och jag är jättenöjd! Mkt vitt blir fint till mina fuxar och min bruna lilla...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: BJÖRKIS
·
F
Körning Hur har alla råd att tävla körning egentligen!? Skulle jättejättegärna börja tävla om jag hade råd att köpa fina selar och fina...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 699
Senast: LIA
·
C
Fälttävlan Är det inte ganska sjukt med vissa saker inom fälttävlan och terrängritt egentligen?! Jag tycker att det verkar vara en rolig sport, men...
2
Svar
26
· Visningar
3 663
Senast: Happimess
·
M
Övr. Grenar Nån som såg dokumentären om honom på national geografic nyss... ååå ja blev aldelles rörd av att se den :love:... nån annan som såg??
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: millaj
·
Körning Hej kuskar! Jag är så jättesugen på körning, tycker att det verkar himla skoj. Tyvärr kan jag inte köra, och har knappt någon inkörd...
Svar
1
· Visningar
1 806
Senast: Znozan
·
L
Hoppning FÅR man visa hästen hinder innan man påbörjar sin ritt eller ej? Den viktigaste frågan är egentligen: VAR i TR hittar man dessa...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: yez
·
Körning jag ska presentera körning som en av ridgrenarna på stallets luciashow, och skall därför vara klädd så som man är klädd när man tävlar...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama