Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Övr. Grenar Nån som såg dokumentären om honom på national geografic nyss... ååå ja blev aldelles rörd av att se den :love:... nån annan som såg??
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: millaj
·
Körning Hej kuskar! Jag är så jättesugen på körning, tycker att det verkar himla skoj. Tyvärr kan jag inte köra, och har knappt någon inkörd...
Svar
1
· Visningar
1 809
Senast: Znozan
·
L
Hoppning FÅR man visa hästen hinder innan man påbörjar sin ritt eller ej? Den viktigaste frågan är egentligen: VAR i TR hittar man dessa...
Svar
17
· Visningar
1 603
Senast: yez
·
Körning jag ska presentera körning som en av ridgrenarna på stallets luciashow, och skall därför vara klädd så som man är klädd när man tävlar...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: KaZa
·
Islandshäst Hej! Har någon av alla er kunniga islandshäst människor varit på den förtrollade ön någon gång? nämligen så att jag ska (kämpar för...
Svar
14
· Visningar
1 713
Senast: yew98fq
·
L
Trav Har ett kallblod som är 1år och 6månader,han är hos tränare men ska komma hem nu i dagarna, nyinkörd,hur ska man lägga upp "träningen"...
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: anhe
·
M
Körning I programen idag så är alla uppdelade i 16 delar vilket ger totalt 160p. Under samma punkt så kan det ingå samladtrav, arbetstrav och...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: farin
·
Islandshäst Nu ska jag vara lite dryg och lägga in en tråd som är snarlik en av trådarna som redan finns. Det är så här att is ponnyn jag rider... 2
Svar
25
· Visningar
2 939
Senast: velvet
·
T
Western Jag har några små weternfrågor! Jag funderar på att köpa en westernsadel åt min häst, men tum storleken på sätet funkar inte riktigt, e...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Tomaten
·
Körning bild på loksele \"tranemo\" Är det någon som har en bra bild på en tranemo loksele?
Svar
0
· Visningar
1 527
Senast: Beppo
·
R
Körning Är helt nybörjare inom körvärlden, men har tänkt mig börja så smått då det ser såååå kul ut :) Men vagnarna är ju super dyra, har man...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Hoppning jag undrar varför "alla" hoppryttare är så fixerade av höjden på hinderna. Att man ska hoppa så högt som möjligt fast många inte inte är... 2
Svar
25
· Visningar
2 762
Senast: Elisabet
·
T
Western Hej läste i en tråd att WRAS går in och sponsrar tävlingen i GLOBEN ???? Är det någon annan än jaf som tycker att det är fel ???? Mvh Tina
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Tina
·
B
Islandshäst Hej! Har ett stort problem med en av mina hästar, han är mycket villig och ganska stark att rida. inte så känslig av sig. när jag rider...
Svar
19
· Visningar
2 360
Senast: Cheeserica
·
G
Hoppning utrustning-ML-1616548-ML-
Svar
0
· Visningar
991
Senast: GoddessOfLove
·
N
Western Händer det inget kul snart? MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: NightOwl
·
M
Svar
0
· Visningar
1 068
Senast: Marshal
·
F
Körning hej är det nån mer som går naturbruksgymnasium där det är körning i utbildningen blir lite nyfiken på hur d e på era skolor??!!! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western är westernsadel en bra sadel att rida in en häst i som sedan ska användas som vanlig ridhäst?
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Wilma
·
L
Western Min sköthäst har kissing spines. kan westernridningen vara ett bra sätt att rida henne på? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Wilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka