Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Körning Jag undrar om någon märkt en förbättring av att använda 3 delat bett med rundad del i mitten?Jag såg nämligen nh film där en...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: alisson
·
I
Islandshäst Hej! Jag har ett litet problem... Är så himla dålig på att förklara saker... Därför skulle jag vilja ha hjälp med en enkel förklaring...
Svar
6
· Visningar
3 306
Senast: Alvargarden_MZ
·
K
Western Är det någon som har en fin bild på ett western ekipage eller något, öppen för förslag. Men den ska bli fin när man skriver ut den med...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: GoddessOfLove
·
I
Islandshäst Jag är ungdomsansvarig i min klubb och vi har planer på att ha en annorlunda tävling för ungdomarna. Det ska alltså inte vara några...
Svar
10
· Visningar
1 650
Senast: AlexH
·
B
Övr. Grenar Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: BJÖRKIS
·
M
Western Kolla www.qaha.com och läs om den spännade omritten i Junior Reining. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: Todd Bergen och Fredrik hamnade...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: Tina
·
C
Western Och för dem som inte läser på Stallmagasinets hemsida kan jag avslöja att Fredrik Thomson gått vidare till finalen i world show. Häftigt. C
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: Tina
·
Trav Vad tycker ni om ridträning av aktiva travare? Jag menar då ingen hopp- eller dressyrutbilning utan mest ridning i skog och mark, för...
2
Svar
27
· Visningar
3 535
Senast: noppitoppan
·
C
Distans Hur gör man för att träna en häst inom distans?? Vet praktiskt taget ingenting om detta moment, och rider det heller inte men var bara...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: Challan
·
S
Islandshäst Jag hoppas ni inte misstycker att jag lägger tråden här! Igår hämtade jag en gammal kartong i mitt föräldrahem som innehöll gamla...
2
Svar
20
· Visningar
2 863
Senast: Dolores_88
·
L
Trav Började för ett par veckor sen att ridträna en för mig ny pålle. Hon är rätt nervös, men trevlig. blir bättre och bättre. Senaste...
Svar
17
· Visningar
1 676
P
Körning Ungefär hur länge brukar ni hålla på och vad gör ni ungefär under ett vanligt dressyrpass? Ni som tävlar i maraton och dressyr, hur...
Svar
15
· Visningar
1 544
Senast: KaZa
·
M
Western Var kan man tävla i western om man inte har en renrasig paint ellet quarter? Är dessa i samband med de "renrasigas" tävling eller hur är...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: cowboy
·
B
Western Sqha skall enligt dess ordförande försöka ta intiativ till att få ett enda SM för WRAS, Paint och Quarter där respektive organisationers...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 917
Senast: Lenita
·
B
Fälttävlan Är det speciela dressyr program när man ska rida debitant på ponny var kan man hitta dom på nätet?
Svar
8
· Visningar
1 858
Körning Kan någon förklara lite om reglerna i lagkörningen för mig..? Jag har fått höra att lagserien är till för nya kuskar, alltså sådana som...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Anton
·
F
Körning Köra med hackamore (ej på tävling), för- och nackdelar?
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: alisson
·
L
Trav ville veta vad ni tycker om det?!?! å varför göra de för?är det inte bättre å låta hästen växa färdigt ,inte så kul om den blir...
Svar
10
· Visningar
1 453
Senast: ankans
·
B
Övr. Grenar eller är det jag som är blind? vart tog min tråd vägen ang "Pris på fd galoppör".. :confused: :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Hambo
·
S
Hoppning Var med på en klubbhoppning den här och förra helgen och har nu kommit på att tjejen har för dålig kondis. Jag rider mest dressyr men...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama