Inget kul på gång?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare NightOwl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 314
Hmm...
Det verkar som jag blir tvungen att flytta hem snart :cry:
Dom vill använda lägenheten jag bor i nu till annat och jag har inte hittat någon annan än.
Fick reda på detta idag :cry:
Blir nog inte så mycket western ridning om jag flyttar hem.

MVH/ Stefan

Varför det, du skriver att Västergötland är hemorten, och där vimlar det ju av westerryttre och hästar.
Det är ju bara att knacka på hos närmaste granne så har dom säker en häst dom vill ha riden :idea:

Deppa inte ihop nu utan se möjligheterna istället :)

Monke :)

Västergötland är "hemma" för tillfället...
Men troligen inte så länge till, jag kommer inte härifrån från början.

MVH/ Stefan

Stefan!
Man blir lite tjurig... :( har du inte fått klubbtidningen? Vi hade t.ex. Tommy Arvidsson här i torsdags, Vi har haft sadelpassning m.m. flera grejer även för er utan häst!
Det är massa mer grejer på gång i klubben!! :)
Ring och anmäld dig eller säg vad du saknar! :cool:
Hovclinic med Cecilia Augustsson Strand. John Moore, trail träff (det går att hyra häst och vara med eller bara komma och kika!) Ropingclinic m.m. är på gång okt-nov!
MVH
/pippi

Jo jag har funderat på John Morore grejen men jag bor nog inte kvar då...
Trialträffen verkar också kul och den hinner jag nog med innan jag flyttar också.

MVH/ Stefan

Nu har jag bott hemma i 3 veckor...
Om jag bara kunde fixa någonstans att bo skulle jag kunna fixa en praktikplatts i Fotskäl :crazy:

MVH/ Stefan

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Samtidigt som inomhussäsongen är i full gång i Europa smygstartar utomhussäsongen i Florida. Nu står årets första nationstävling i...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 2000 tränarsegrar. Inte så pjåkigt för en grabb som knappt höll på att få travlicens. – Jag blev nekad två gånger, säger Stefan ”Tarzan”...
Svar
0
· Visningar
71
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 2 000 segrar. Det har nu kuskstjärnan Carl Johan Jepson vunnit. – Det är inget jag fokuserat på, men det var kul, sa han efter milstolpen.
Svar
0
· Visningar
54
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 547
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka