Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Har någon av alla er kunniga islandshäst människor varit på den förtrollade ön någon gång? nämligen så att jag ska (kämpar för...
Svar
14
· Visningar
1 711
Senast: yew98fq
·
L
Trav Har ett kallblod som är 1år och 6månader,han är hos tränare men ska komma hem nu i dagarna, nyinkörd,hur ska man lägga upp "träningen"...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: anhe
·
M
Körning I programen idag så är alla uppdelade i 16 delar vilket ger totalt 160p. Under samma punkt så kan det ingå samladtrav, arbetstrav och...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: farin
·
Islandshäst Nu ska jag vara lite dryg och lägga in en tråd som är snarlik en av trådarna som redan finns. Det är så här att is ponnyn jag rider...
2
Svar
25
· Visningar
2 934
Senast: velvet
·
T
Western Jag har några små weternfrågor! Jag funderar på att köpa en westernsadel åt min häst, men tum storleken på sätet funkar inte riktigt, e...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Tomaten
·
Körning bild på loksele \"tranemo\" Är det någon som har en bra bild på en tranemo loksele?
Svar
0
· Visningar
1 525
Senast: Beppo
·
R
Körning Är helt nybörjare inom körvärlden, men har tänkt mig börja så smått då det ser såååå kul ut :) Men vagnarna är ju super dyra, har man...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Hoppning jag undrar varför "alla" hoppryttare är så fixerade av höjden på hinderna. Att man ska hoppa så högt som möjligt fast många inte inte är...
2
Svar
25
· Visningar
2 750
Senast: Elisabet
·
T
Western Hej läste i en tråd att WRAS går in och sponsrar tävlingen i GLOBEN ???? Är det någon annan än jaf som tycker att det är fel ???? Mvh Tina
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: Tina
·
B
Islandshäst Hej! Har ett stort problem med en av mina hästar, han är mycket villig och ganska stark att rida. inte så känslig av sig. när jag rider...
Svar
19
· Visningar
2 342
Senast: Cheeserica
·
G
Hoppning utrustning-ML-1616548-ML-
Svar
0
· Visningar
988
Senast: GoddessOfLove
·
N
Western Händer det inget kul snart? MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: NightOwl
·
M
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Marshal
·
F
Körning hej är det nån mer som går naturbruksgymnasium där det är körning i utbildningen blir lite nyfiken på hur d e på era skolor??!!! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western är westernsadel en bra sadel att rida in en häst i som sedan ska användas som vanlig ridhäst?
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Wilma
·
L
Western Min sköthäst har kissing spines. kan westernridningen vara ett bra sätt att rida henne på? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Wilma
·
T
Islandshäst Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Tess_
·
Islandshäst Ja, här kommer ännu en tråd om trav Ja, jag har läst de flesta andra och inte hittat nåt svar. Jag har ett litet problem med mitt...
2
Svar
26
· Visningar
3 222
Senast: peperoni2
·
G
Övr. Grenar Bruksridning SM 2004 går det, som ryktena säger, i Katrineholmstrakten i slutet på maj? Någon som vet.
Svar
8
· Visningar
1 509
Senast: squirlett
·
D
Körning Vad tycker ni är en bra vagn, till en hbl kille på 160 cm MKH? Den ska vara till två personer, inte för tung och hellst vara av den lite...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama