Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika...
Svar
3
· Visningar
1 310
Senast: Tess_
·
Islandshäst Ja, här kommer ännu en tråd om trav Ja, jag har läst de flesta andra och inte hittat nåt svar. Jag har ett litet problem med mitt... 2
Svar
26
· Visningar
3 240
Senast: peperoni2
·
G
Övr. Grenar Bruksridning SM 2004 går det, som ryktena säger, i Katrineholmstrakten i slutet på maj? Någon som vet.
Svar
8
· Visningar
1 519
Senast: squirlett
·
D
Körning Vad tycker ni är en bra vagn, till en hbl kille på 160 cm MKH? Den ska vara till två personer, inte för tung och hellst vara av den lite...
Svar
2
· Visningar
1 169
Senast: Doneloge
·
C
Körning Jag undrar om någon märkt en förbättring av att använda 3 delat bett med rundad del i mitten?Jag såg nämligen nh film där en...
Svar
11
· Visningar
1 312
Senast: alisson
·
I
Islandshäst Hej! Jag har ett litet problem... Är så himla dålig på att förklara saker... Därför skulle jag vilja ha hjälp med en enkel förklaring...
Svar
6
· Visningar
3 318
Senast: Alvargarden_MZ
·
K
Western Är det någon som har en fin bild på ett western ekipage eller något, öppen för förslag. Men den ska bli fin när man skriver ut den med...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: GoddessOfLove
·
I
Islandshäst Jag är ungdomsansvarig i min klubb och vi har planer på att ha en annorlunda tävling för ungdomarna. Det ska alltså inte vara några...
Svar
10
· Visningar
1 653
Senast: AlexH
·
B
Övr. Grenar Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: BJÖRKIS
·
M
Western Kolla www.qaha.com och läs om den spännade omritten i Junior Reining. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: Todd Bergen och Fredrik hamnade...
Svar
4
· Visningar
1 366
Senast: Tina
·
C
Western Och för dem som inte läser på Stallmagasinets hemsida kan jag avslöja att Fredrik Thomson gått vidare till finalen i world show. Häftigt. C
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: Tina
·
Trav Vad tycker ni om ridträning av aktiva travare? Jag menar då ingen hopp- eller dressyrutbilning utan mest ridning i skog och mark, för... 2
Svar
27
· Visningar
3 559
Senast: noppitoppan
·
C
Distans Hur gör man för att träna en häst inom distans?? Vet praktiskt taget ingenting om detta moment, och rider det heller inte men var bara...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: Challan
·
S
Islandshäst Jag hoppas ni inte misstycker att jag lägger tråden här! Igår hämtade jag en gammal kartong i mitt föräldrahem som innehöll gamla... 2
Svar
20
· Visningar
2 872
Senast: Dolores_88
·
L
Trav Började för ett par veckor sen att ridträna en för mig ny pålle. Hon är rätt nervös, men trevlig. blir bättre och bättre. Senaste...
Svar
17
· Visningar
1 681
P
Körning Ungefär hur länge brukar ni hålla på och vad gör ni ungefär under ett vanligt dressyrpass? Ni som tävlar i maraton och dressyr, hur...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: KaZa
·
M
Western Var kan man tävla i western om man inte har en renrasig paint ellet quarter? Är dessa i samband med de "renrasigas" tävling eller hur är...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: cowboy
·
B
Western Sqha skall enligt dess ordförande försöka ta intiativ till att få ett enda SM för WRAS, Paint och Quarter där respektive organisationers... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 944
Senast: Lenita
·
B
Fälttävlan Är det speciela dressyr program när man ska rida debitant på ponny var kan man hitta dom på nätet?
Svar
8
· Visningar
1 860
Körning Kan någon förklara lite om reglerna i lagkörningen för mig..? Jag har fått höra att lagserien är till för nya kuskar, alltså sådana som...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Anton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka