Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Annläggningsyta mot hästen, bredd, kvalité på lädret?? Priset är ju överkomligt för en som gått igenom halva islandshästsadelerbjudandet...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 647
Senast: maxur
·
M
Distans Hej! Läste under en tråd att flera tycker det är svårt att veta hur långt man rider. Tips!!! Gå in på lantmateriet.se där kan ni mäta...
Svar
2
· Visningar
4 780
Senast: Madde71
·
Körning Nu när vintern kommit (hit iallafall) blir jag lite sugen på att prova min nyinköpta släde. Men vad ska man tänka på? Går det att köra...
Svar
8
· Visningar
2 424
Senast: Burza
·
Hoppning Har börjat hoppa min travare i galopp nu och det går oftast kanon, men hon har lite svårt med avstånden och därför undrar jag om nån har...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Hästbiten
·
Islandshäst Nu är det så här, jag ska vara ärlig! Jag är inte van vid islandshästar, har dock ridit en del förr men det känns som att allt flugit...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hoppning Hejsan! rider nu ett sto som ska utbildas o ägaren vill att den ska gå breeders. stoet är 6 nästa år men har fått föl förra året så hon...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: md5krist
·
D
Trav Hej på er! Fanns en tråd tidigare, men skapar en ny eftersom jag inte orkar leta på den gamla :-) Min lilla donna e: Treasure Ås har...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Dizan
·
J
Hoppning Jag har en b-ponny som jag nu tänkt börja tävla i mindre tävlingar för han är inte någon "hopphäst" om man säger så. Har hoppat 50 cm...
Svar
4
· Visningar
1 258
Senast: Snuffsan
·
T
Körning Undrar om det är någon som kan avstånderna mellan kornerna vid en hinderkörning/Maratonbana?
Svar
2
· Visningar
1 243
·
B
Körning Finns det någon som har tips på hur man fixar en ok plog för att röjja snö med häst? Det är ju kul att verkligen använda pållen till...
Svar
12
· Visningar
3 090
·
M
Körning Hej Skulle vilja ha lite all möjlig info om körning, vagnar m.m. Är ny på det här med körning. Och har precis lämnat in min häst på...
Svar
6
· Visningar
1 428
·
B
Western finns det någon som har kurser i westernridning i först Nacka,eller isydöstra delen i Sthlm. :rofl: info@ettlitethotell.se
Svar
0
· Visningar
1 040
·
Körning Hur svårt är det med körning och träning? Själv har jag kört nån enstaka gång bara, åkt rockard efter rutinerad fjording. Min man...
Svar
7
· Visningar
2 798
·
Övr. Grenar Hejsan! Jag jobbar som ledsagare åt en kille med en lätt utvecklingstörning samt att han är synskadad,denna kille är duktig i ridningen...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: IngelaH
·
C
Övr. Grenar det här är djurplågeri och skandal och hästar som inte springer de piskas och duger de inte fortfarande så får de gå till slakt!! Nej...
Svar
8
· Visningar
1 869
Senast: körsbäret
·
T
Fälttävlan Har hört att amn kan smörja in hästens ben med Vaselin för att de lättare ska "glida" över hindren om de slår i, är det så?*nyfiken*
Svar
5
· Visningar
3 036
Senast: fio
·
M
Hoppning hur många hoppar med sin häst på gag bett? Har du en eller två tyglar?
Svar
5
· Visningar
2 952
Senast: Malin81
·
Hoppning Har hört att det inte skulle vara tillåtet att tävla på pelham utan delta (av en mkt rutinerad ryttare), men i TR står ju "betsling i...
Svar
10
· Visningar
3 917
Distans Jag skulle vilja pröva på distans, men vad gör man när man inte har en egen häst? Nu har jag satt ut en annons på medryttare...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Heulwen
·
M
Hoppning jag har väldigt dåligt självförtroende när jag hoppar. Jag har inte alltid haft det, när jag hade min förra häst så hoppade vi allt, hon...
Svar
6
· Visningar
1 426
Senast: Teala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama