Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning \"min\" hingst vann i Berlin idag! gnagg-ML-1595705-ML-
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: pialotta
·
B
  • Låst
Hoppning Jag vet inte varför, men jag är otroligt rädd för att hoppa i galopp! :bump: Jag red igår på min häst Bianca över en liten bana som...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Snuffsan
·
C
Western Kan man \"tävla\"utan stigbyglar? Kan man vara med på tävlingsträning utan stigläder och stigbyglar? Jag har en ny sadel men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Colleen
·
G
Körning När jag började köra tyckte jag att precision var svårt, men med åren (och med mina underbara hästar) har jag börjat tycka om det mer...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: KaZa
·
B
Trav Vad tycker ni där ute i vårt av långa land om skrittmaskiner :confused: De används mer & mer bla av travtränare.Jag tyckerinte om att...
Svar
17
· Visningar
3 367
Senast: martha
·
Trav i programmet på granden här : http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=200639 står det rd i hans stater.. vad...
Svar
3
· Visningar
1 560
Senast: ghost
·
B
Körning Varför är det så dyrt att köpa baksele? :( Har tittat på Hööks, Börjes och något ställe till, men de verkar ligga på ca 950:- överallt...
Svar
7
· Visningar
3 519
B
Western Hej! Jag rider inte western och jag har nog aldrig tidigare varit på det här forumet :o Men eftersom en vän till mig (nybörjare) ska...
Svar
4
· Visningar
1 530
Senast: höstmåne
·
B
Övr. Grenar Var får ni som tränar galopphästar era säkerhetsvästar från?
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western har aldrig sett en vanlig sadelmakare prova ut westernsadlar. förekommer detta, eller brukar ni utpassa er westernsadel själva...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: alazzi
·
F
Körning Jag hade tänkte att börja träna mina hästar för par körning...Båda är väl inkörda men bara enbet...Jag tänkte då börja med att tömköra...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: kjm
·
Körning Jag har idag varit ute och tömkört dotterns B-ponny och misstänker att hon är inkörd men förre ägaren vet inte om hon är det eller inte...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Lena
·
F
Körning Jag har en jätte fin släde hemma som jag skulle vilja, om det gick, göra om så att båda hästarna kunde dra den. Nu är det vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: Falk
·
R
Körning Hej alla glada körentuiaster! Är det någon som har erfarenhet av andra tävlingsformer inom körningen utöver de regelboksenliga dressyr...
Svar
19
· Visningar
2 139
Senast: Znozan
·
B
Western Går i planer att köpa mig ett par boots nu när jag börjat rida western. Undrar om man bara kan köpa dem i särskilda western-affärer...
Svar
1
· Visningar
4 206
Senast: monke
·
G
Islandshäst Flippade nyss förbi "Toppform" på SVT1... Det så ut att vara en mysig miljö att tölta i :) Jag missade början, så jag undrar var de hade...
Svar
7
· Visningar
1 534
Senast: Demon
·
Hoppning Hej! är det någon som har ett tips på hur jag ska kunna få min pålle å sluta stanna på första hindret! Detta gäller både träning å...
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Lollan
·
K
Trav Hej! Min ena häst lägger sig väldigt mycket i käken på upploppet och därför har hon kort käk. På vilket sätt påverkar det hästen? Hon...
Svar
2
· Visningar
1 792
Senast: cliria
·
H
Hoppning Vad kan man göra åt en häst som hoppar för nära hindren? Alltså inte hoppar av för sent, utan inte lämnar någon luft när den hoppas så...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Havok
·
B
Trav Vårt shettisföl ska nu registreras. Kan ni "experter":D tala om om jag har fattat det rätt? Den ska först registreras i SPAR, genom...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka