Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Mitt sv Hbl är inkört men jag har aldrig kört honom, han är 7 år hög och stor och maffig. Min kropp har tagit lite stryk med åren och...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: miamiamia
·
C
Trav Jag reagerade starkt när jag läste att 12 årige avelshingsten Ideal Sund kvalat.Vad är meningen med att kvala en 12 åring som har två...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Camarotheking
·
T
Trav har en tvååring som är bakskygg. Någon som har tipps om hur jag kan göra. Går att ha vagn på honom men han hoppar som en känguru om jag...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: Rikkan
·
P
Hoppning \"min\" hingst vann i Berlin idag! gnagg-ML-1595705-ML-
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: pialotta
·
B
  • Låst
Hoppning Jag vet inte varför, men jag är otroligt rädd för att hoppa i galopp! :bump: Jag red igår på min häst Bianca över en liten bana som...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Snuffsan
·
C
Western Kan man \"tävla\"utan stigbyglar? Kan man vara med på tävlingsträning utan stigläder och stigbyglar? Jag har en ny sadel men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Colleen
·
G
Körning När jag började köra tyckte jag att precision var svårt, men med åren (och med mina underbara hästar) har jag börjat tycka om det mer...
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: KaZa
·
B
Trav Vad tycker ni där ute i vårt av långa land om skrittmaskiner :confused: De används mer & mer bla av travtränare.Jag tyckerinte om att...
Svar
17
· Visningar
3 355
Senast: martha
·
Trav i programmet på granden här : http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=200639 står det rd i hans stater.. vad...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: ghost
·
B
Körning Varför är det så dyrt att köpa baksele? :( Har tittat på Hööks, Börjes och något ställe till, men de verkar ligga på ca 950:- överallt...
Svar
7
· Visningar
3 518
B
Western Hej! Jag rider inte western och jag har nog aldrig tidigare varit på det här forumet :o Men eftersom en vän till mig (nybörjare) ska...
Svar
4
· Visningar
1 529
Senast: höstmåne
·
B
Övr. Grenar Var får ni som tränar galopphästar era säkerhetsvästar från?
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western har aldrig sett en vanlig sadelmakare prova ut westernsadlar. förekommer detta, eller brukar ni utpassa er westernsadel själva...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: alazzi
·
F
Körning Jag hade tänkte att börja träna mina hästar för par körning...Båda är väl inkörda men bara enbet...Jag tänkte då börja med att tömköra...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: kjm
·
Körning Jag har idag varit ute och tömkört dotterns B-ponny och misstänker att hon är inkörd men förre ägaren vet inte om hon är det eller inte...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Lena
·
F
Körning Jag har en jätte fin släde hemma som jag skulle vilja, om det gick, göra om så att båda hästarna kunde dra den. Nu är det vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: Falk
·
R
Körning Hej alla glada körentuiaster! Är det någon som har erfarenhet av andra tävlingsformer inom körningen utöver de regelboksenliga dressyr...
Svar
19
· Visningar
2 135
Senast: Znozan
·
B
Western Går i planer att köpa mig ett par boots nu när jag börjat rida western. Undrar om man bara kan köpa dem i särskilda western-affärer...
Svar
1
· Visningar
4 205
Senast: monke
·
G
Islandshäst Flippade nyss förbi "Toppform" på SVT1... Det så ut att vara en mysig miljö att tölta i :) Jag missade början, så jag undrar var de hade...
Svar
7
· Visningar
1 533
Senast: Demon
·
Hoppning Hej! är det någon som har ett tips på hur jag ska kunna få min pålle å sluta stanna på första hindret! Detta gäller både träning å...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Lollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur