Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var med på en klubbhoppning den här och förra helgen och har nu kommit på att tjejen har för dålig kondis. Jag rider mest dressyr men har börjat tycka hoppning är roligare och roligare efter att jag äntligen blitt av med min hopprädsla. Men som sagt så har hon mest "dressyrkondis" och orkar inte genomföra hela banan med samma energi. Någon som har lite bra tips hur man bygger upp "hoppkondisen".
Nej, allvarligt tala...ut och galoppera i skogen. Har du tillgang till ett par hinder i skogen sa tycker jag att du ska hoppa dem en massa. De flesta hastar tycker att det ar roligare att hoppa i skogen och dessutom behover man inte tanka sa mycket. Bara galoppera pa och hoppa.
Ut och galoppera runt mycket. Trana garna lite falttavlan, det ar bra for kondisen! Och dessutom himlans skoj.
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hästnyheter Sophie Jahn växte upp i utsatthet och när vuxenvärlden svek blev hästarna hennes räddning. Här berättar hon vikten av att våga prata och...
Juridik & Ekonomi Vi skrev själva som sambos. Nu behövde vi inte använda det så vet inte om det hade hållit hela vägen, men har mycket svårt att se att...