Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har ett varmblod på foder nu, en mysig och snäll fröken som jag rider och ungarna pysslar med. Men känner att det är så synd att inte...
Svar
5
· Visningar
1 502
Senast: Haukur
·
Islandshäst En kanske dum fråga av en som borde veta, men får man ha spö på avelsvisning? och vad är maxvikt på boots på avelsvisning, har för mej...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Freyr
·
Trav Idag har jag kört min egen uppfödda, egen inkörda shettisdam med vagn för fösrta gången! :banana: :banana: Hon var JÄTTE duktig...
Svar
10
· Visningar
1 260
D
Hoppning Jag har en häst på 1,58m hur långt ska jag ha mellan travbommar, galoppbommar, studds hinder och kombinationer?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Donalds
·
P
Hoppning Jag har en fråga angående tjoande ryttare: På en klubbtävling jag var på, var det också en liten tjej (11år) som tävlade med sin...
2
Svar
31
· Visningar
3 143
Senast: kriss
·
Körning Ska köpa en sele att köra mina märrar med, vagnen är en tvåsitsig rockard - men tanken är väl att kunna köra dem för annat med i...
Svar
2
· Visningar
1 351
Senast: Znozan
·
S
Hoppning Hur ska jag få min häst att hoppa upp med frambenen bättre över hinder? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: miss_willow
·
Trav hej vill ni berätta allt om tryckvagnar? vilken sele har travet då? inte den tunna bröstan hoppas jag, skulle kanske behöva loksele? (o...
Svar
3
· Visningar
2 180
Trav ...när ,man kör häst i västerbotten? /jenny
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: igbest
·
B
Islandshäst Jag undrar vad ni tycker om kraven för att påbörja utbildning till lokalklubbsdomare? Själv tycker jag det är lite snett att man ska...
2
Svar
21
· Visningar
3 015
Senast: Boj
·
B
Trav vard-ML-1559476-ML-
Svar
0
· Visningar
1 168
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Körning Har köpt en ny ponny, en grov shetlandskorsning. Förra ägaren sa att hon kört henne med en storhästrockard på SAAB-axel. :confused: Nog...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: knyttet
·
Svar
0
· Visningar
998
Senast: Ramona
·
R
Islandshäst Vill ha lite snabba tips :crazy: Hur får man fram tölten på en 4-gångare som är ganska svårtöltad och föredrar trav eller galopp? Snabb...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Haffe
·
Western vi har lagt upp en del nya foton på Alazzi från sommarens tävlingar. http://alazzi.smugmug.com/ Kommentera!
Svar
2
· Visningar
1 740
Senast: claraswe
·
Övr. Grenar Ni som har koll på detta, varför måste dom vara över en viss höjd för att få delta?
2
Svar
38
· Visningar
3 528
Senast: TeamTanja
·
T
Trav Ska köra min lilla travar kille i kväll och har lånat alla prylar jag behöver, trots att ajg kört förut har jag fått hjärnslaäpp :o :o...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: Tomaten
·
M
Islandshäst Är nån som har något tips eller egna erfarenheter om hästutblidningsutbudet som finns? Jag är intresserad av att utbilda mig till...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: manily
·
G
Hoppning Finns det någon som är bra på avstånd???Jag kan nämligen ingenting om det :confused: Hur långt avstånd har man mellan studshinder?och...
Svar
4
· Visningar
2 184
Senast: Gloooria
·
W
Western har jag känt hur det känns att "rida western"..nu först börjar det kännas som både jag och hästarna börjar förstå! Konstig början på en...
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: __sandra__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur