JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Getaway_hon
Startdatum
Startdatum
8 Nov 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 038
Skulle någon kunna hjälpa mig lite med avstånden till hinder vid löshoppning?
Skulle vilja veta vad jag bör ha för avstånd mellan en hjälpbom och hindret (lågt hinder), och avståndet mellan 2 hinder i en kombination (2 galoppsprång?). Även de är låga hinder (ej högre än 70cm).
Hästen är en arab, ca 1.55 i mkh.
Någon som kan/vill hjälpa?
Kika gärna in på min hemsida. Där kan du få lite tips.
Hästhoppning
Tack tack
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Övr. Hund
Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Skola & Jobb
Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden.
Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Valp 2025
Övr. Hund Sån knasig valp. Han ÄLSKAR!!! sin tandborste och blir skitglad när vi ska borsta tänderna. Det är inte ens tandkrämen han gillar, utan...
geting
24 minuter sedan
Svar: 744
Visningar: 52 412
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej men skämt åsido, jag försöker verkligen att inte provocera honom just nu när det är fullt av hormoner i kroppen. Filmandet var...
Sel
36 minuter sedan
Svar: 1 470
Visningar: 126 307
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag håller med @Mia_R !
Jag var tillfälligt hem åt en fantastiskt vacker hona för flera år sedan och trots att hon kom från en stimmig...
Keb71
Igår kl 22:57
Svar: 1 072
Visningar: 56 174
Katt
Frågor om problem bakknä
Hästvård När jag bytte klinik (skulle väl säga till nummer fem om jag minns alla, men över många år) lyssnade veterinären verkligen på min...
the_connemara
8 minuter sedan
Svar: 26
Visningar: 1 931
Vård
Uppfödning Portugal
Avel Kanske ändå är värt att prova. Jag har plegicil så får trycka i lite innan. Inte för att det hjälper mer än att hon blir snubblig och då...
Emine
24 minuter sedan
Svar: 38
Visningar: 1 238
Avel
Ridskoleryttare
Träning Fick rida kallblodstravaren idag! Jättetrevlig att rida, väldigt snäll att hålla på med och fin att titta på.
Trodde vi skulle vara...
Takire
57 minuter sedan
Svar: 927
Visningar: 99 910
Träning