Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
1 322
Senast: saddi
·
J
Trav Åke Svanstedt hade föreläsning på åby för b-tränare. Han är ju lite känd för att ha varit förespråkare för backträning. Nu sa han på...
Svar
4
· Visningar
3 812
Senast: martha
·
K
Fälttävlan Ngn som vet när den 1a fälttävlan är för säsongen nästa år? gärds kring påsk?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Therese_Zipp
·
Trav Hur brukar ni lägga upp träningen när det blir hårt i backen? Här i norr har vi inte fått någon snö än utan det har varit omkring - 5...
Svar
12
· Visningar
1 398
Senast: jonte
·
C
Western Letar efter duktig tränare runt Karlstad området inför nästa säsong och framtiden. Någon som vet om det finns någon tålamodig och...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Intejag
·
Western Jag vet att det här hör hemma på utrustningsforumet men jag fick inget svar där. Så jag lägger det här också Ni som har westernsadlar...
Svar
8
· Visningar
1 231
Senast: Shaggy
·
Hoppning hamnar lätt för mkt framåtlutad i hoppningen,är det någon som har tips som kan hjälpa mig? jag glömmer lixom bort det medans jag rider...
Svar
9
· Visningar
1 375
G
Fälttävlan Jag tävlar inte fälttävlan, men jag har ridit några korta terrängritter även om det var några år sedan. Men jag designar och bygger...
Svar
9
· Visningar
1 687
Senast: Isis
·
A
Fälttävlan Någon som har tips på terränghinder som man kan bygga själv (utan att dö av ansträngningen) när man är ganska svag. Behöver inte vara...
Svar
7
· Visningar
3 928
Senast: Isis
·
B
Hoppning Helt plötsligt stämmer ingenting och självförtroendet blir sämre och sämre. Rider på 120 nivå och allt har gått super med fina rundor...
Svar
15
· Visningar
1 529
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Trav är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick...
2
Svar
25
· Visningar
2 693
Senast: Krims
·
K
Övr. Grenar Nån som har/känner nån som rider trots kotkompressioner i ryggen? Är det bra, alltså kan det ha en positiv effekt att rida om man har...
2
Svar
27
· Visningar
5 327
Senast: tgd
·
Islandshäst Hur får man egentligen fram på tölten på en islandshäst? Jag är nyfiken, rätt ny i denna värld och det vore kul att lära sig mer :p Vi...
Svar
6
· Visningar
4 819
Senast: Roheryn
·
K
Trav Hej! Nu undrar jag lite om pulsmätare, finns det någon som är bättre på markanaden än någon annan som ni kan rekommendera? Förut har jag...
Svar
13
· Visningar
7 000
Senast: ghost
·
Hoppning Min kompis skal kjøpe ny hopphest. Hun ser nå på en som er 1.75 høy og normal 'lengde' i kroppen. Dette er en tevlingshest som hun skal...
Svar
18
· Visningar
1 682
Senast: Mrs_Malfoy
·
C
Hoppning Har ridit en häst några gånger som hoppar väääldigt stort och ambitiöst på hinder.. Jag flyger nästan av i sprången :eek: :D Mantag...
Svar
9
· Visningar
3 739
Senast: SanchoPancho
·
Hoppning Har en unghäst som blir 4 år i februari. Har som mål att kvala honom till 4-års championatet i hoppning 2004. När skall jag göra första...
Svar
1
· Visningar
1 240
Senast: md5krist
·
Fälttävlan I natt börjar vi resan ner mot Pau! Ska bli hur kul som helst.. :D
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Nelle
·
Trav Vår lillpojk har skött sig jättebra so far! :bow: Inte ens vintertäcket har han försökt bita sönder :p För inte så längesen så gick...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: Sablar22
·
K
Islandshäst Jag har en liten fundering på hur allt detta debatterande om täcken ska tolkas. Därför vore det intressant att se hur ni som också har...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V