Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav :eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe...
Svar
3
· Visningar
1 711
B
Hoppning har en stor häst på ca 170+ som jag misstänker är lite uttråkad efter att ha gått mkt dressyr i sitt liv så jag vill lägga in lite...
Svar
2
· Visningar
1 358
Senast: breccia
·
P
Körning Jag har en 4,5 års varm/kallblodskorsning :love: som är inkörd, men inte körd på nåt år (har haft hand om henne i 10 månader) Nu hade...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Moppe
·
G
Trav Finns det någon som beställt varor från travex.nu och fått dem? jag beställde för flera veckor sedan, 7 arbetsdagar har man som lev tid...
Svar
6
· Visningar
3 166
Senast: Jet
·
T
Övr. Grenar Någon som vet hur man kan hitta jobb inom galoppen? Inte bara stallskötarjobb alltså utan även ridträning o.s.v. som även leder till...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: The_Last
·
S
Islandshäst ...noen uker etter klippingen, når pelsen har vokst litt igjen? -Når været ikke er helt ille, selvfølgelig! Vurderer å klippe hesten...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Freyr
·
F
Hoppning jag har ett jätte jobbigt problem,att om hästen tappar bjudningen så hoppar jag jätte lätt efter eller före hästen! det är skit...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: Sirisiri
·
Svar
0
· Visningar
1 322
Senast: saddi
·
J
Trav Åke Svanstedt hade föreläsning på åby för b-tränare. Han är ju lite känd för att ha varit förespråkare för backträning. Nu sa han på...
Svar
4
· Visningar
3 813
Senast: martha
·
K
Fälttävlan Ngn som vet när den 1a fälttävlan är för säsongen nästa år? gärds kring påsk?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Therese_Zipp
·
Trav Hur brukar ni lägga upp träningen när det blir hårt i backen? Här i norr har vi inte fått någon snö än utan det har varit omkring - 5...
Svar
12
· Visningar
1 399
Senast: jonte
·
C
Western Letar efter duktig tränare runt Karlstad området inför nästa säsong och framtiden. Någon som vet om det finns någon tålamodig och...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Intejag
·
Western Jag vet att det här hör hemma på utrustningsforumet men jag fick inget svar där. Så jag lägger det här också Ni som har westernsadlar...
Svar
8
· Visningar
1 231
Senast: Shaggy
·
Hoppning hamnar lätt för mkt framåtlutad i hoppningen,är det någon som har tips som kan hjälpa mig? jag glömmer lixom bort det medans jag rider...
Svar
9
· Visningar
1 375
G
Fälttävlan Jag tävlar inte fälttävlan, men jag har ridit några korta terrängritter även om det var några år sedan. Men jag designar och bygger...
Svar
9
· Visningar
1 687
Senast: Isis
·
A
Fälttävlan Någon som har tips på terränghinder som man kan bygga själv (utan att dö av ansträngningen) när man är ganska svag. Behöver inte vara...
Svar
7
· Visningar
3 930
Senast: Isis
·
B
Hoppning Helt plötsligt stämmer ingenting och självförtroendet blir sämre och sämre. Rider på 120 nivå och allt har gått super med fina rundor...
Svar
15
· Visningar
1 529
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Trav är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick...
2
Svar
25
· Visningar
2 693
Senast: Krims
·
K
Övr. Grenar Nån som har/känner nån som rider trots kotkompressioner i ryggen? Är det bra, alltså kan det ha en positiv effekt att rida om man har...
2
Svar
27
· Visningar
5 338
Senast: tgd
·
Islandshäst Hur får man egentligen fram på tölten på en islandshäst? Jag är nyfiken, rätt ny i denna värld och det vore kul att lära sig mer :p Vi...
Svar
6
· Visningar
4 824
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka