Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Övr. Grenar tror faktiskt att de flesta hästar som inte har ont någonstans och är psykiskt stabila kan gå som handikapp hästar! har e islänning som...
Svar
8
· Visningar
3 604
Senast: Alsterfeldt
·
Hoppning Igår på lokaltävling var det efter bangång hemma-ryttare kvar på banan, de diskuterade en sväng med sin tränare. Dörrarna vid både in...
Svar
14
· Visningar
1 889
Senast: Lady_S
·
C
Övr. Grenar Vilka ska dit med sina hästar? Någon som bara ska dit ändå? Jag funderar på att åka dit med min digitalkamera och jag kan ta kort på...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: GoddessOfLove
·
A
Islandshäst 1:hur gör ni får dom gå ute hela tiden ..utom när det blir för mycket minus?? 2:ska ni sko av dom?? 3:och vad äter dom under vilan...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: iller
·
T
Distans Undrar just vilka färger som är "tagna" redan, så att säga, av klubbar där många tävlar distans? T.ex. så har ju de från Filipstad...
Svar
2
· Visningar
1 539
Senast: FamPont
·
Western Vet att frågan hör hemma på hästutrustning, men ingen där verkar ha något svar så jag provar här istället... Big Horn-sadlarna säljs på...
Svar
7
· Visningar
4 163
Senast: Intejag
·
F
Hoppning Är det någon som vet hur man bedömmer avståndet mellan hindren om man ska hoppa med en stor häst, ex om jag ska hoppa studds o.s.v, hur...
Svar
4
· Visningar
1 577
Senast: Mickis2003
·
T
Hoppning hur långt ungefär ska det vara mella bommarna i trav och galopp för en westernhäst på 155cm? anyone :)
Svar
1
· Visningar
1 353
Senast: Mickis2003
·
B
Hoppning Hur går det på sm-et? Någon som hört nåt? :o
Svar
11
· Visningar
2 225
Senast: _Peplis_
·
Western Hur/var sjutton mäter man när man ska göra en mankmall ?? Måste göra en inför köp av westernsadel men kommer inte på vart det är man...
Svar
3
· Visningar
2 192
Senast: tirnanog
·
N
Western Är det ngn här som vet vad den heter och om dom har en hemsida?? Tänkte att ni härinne kanske har koll? :)
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: Wes
·
B
Islandshäst Någon som vet genomsnittshastigheten på passen.Min kille och jag har en diskusion om hur fort det egentligen går.
Svar
3
· Visningar
2 072
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western ja läste en annons i Hästfynd o d va en quarter som hette Dude's Hollywood Star. ja blev helt kär i namnet! :love:
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: __sandra__
·
J
Distans Är det någon som vet om man kan använda "easyboots" eller liknande istället för att sko hästen inför tävling?
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: neywaz
·
B
Hoppning Vad ska jag ta mig till egentligen? Han har hur lätt som helst för höjden, hoppar allt O hoppar stort O luftigt när jag får in honom...
Svar
11
· Visningar
1 510
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Trav Min pappa pratade med tränaren till våran 3-åring här om dagen och tränaren sa att det gick bra. MEN dom hade mött en bil här om dagen...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: jonte
·
B
Övr. Grenar Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: BJÖRKIS
·
Islandshäst Alla hästar ska ju egentligen kunna tölta och gå i pass, men har under årens tid blivit "bortavlat" på de flesta raser utom vissa...
2
Svar
20
· Visningar
2 680
Senast: Roheryn
·
D
Trav Hej på er! Tror det blir till & skicka iväg min lilla dam på inkörning ändå. Får väl offra dom pengarna eftersom jag inte klarar av det...
Svar
2
· Visningar
1 120
S
Islandshäst Är det någon här som man kommer att träffa på Ofeigurs domarsekreterarkurs den 25-26 oktober?
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Sesselja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka