Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning hur långt ungefär ska det vara mella bommarna i trav och galopp för en westernhäst på 155cm? anyone :)
Svar
1
· Visningar
1 353
Senast: Mickis2003
·
B
Hoppning Hur går det på sm-et? Någon som hört nåt? :o
Svar
11
· Visningar
2 223
Senast: _Peplis_
·
Western Hur/var sjutton mäter man när man ska göra en mankmall ?? Måste göra en inför köp av westernsadel men kommer inte på vart det är man...
Svar
3
· Visningar
2 192
Senast: tirnanog
·
N
Western Är det ngn här som vet vad den heter och om dom har en hemsida?? Tänkte att ni härinne kanske har koll? :)
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: Wes
·
B
Islandshäst Någon som vet genomsnittshastigheten på passen.Min kille och jag har en diskusion om hur fort det egentligen går.
Svar
3
· Visningar
2 072
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western ja läste en annons i Hästfynd o d va en quarter som hette Dude's Hollywood Star. ja blev helt kär i namnet! :love:
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: __sandra__
·
J
Distans Är det någon som vet om man kan använda "easyboots" eller liknande istället för att sko hästen inför tävling?
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: neywaz
·
B
Hoppning Vad ska jag ta mig till egentligen? Han har hur lätt som helst för höjden, hoppar allt O hoppar stort O luftigt när jag får in honom...
Svar
11
· Visningar
1 510
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Trav Min pappa pratade med tränaren till våran 3-åring här om dagen och tränaren sa att det gick bra. MEN dom hade mött en bil här om dagen...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: jonte
·
B
Övr. Grenar Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: BJÖRKIS
·
Islandshäst Alla hästar ska ju egentligen kunna tölta och gå i pass, men har under årens tid blivit "bortavlat" på de flesta raser utom vissa...
2
Svar
20
· Visningar
2 677
Senast: Roheryn
·
D
Trav Hej på er! Tror det blir till & skicka iväg min lilla dam på inkörning ändå. Får väl offra dom pengarna eftersom jag inte klarar av det...
Svar
2
· Visningar
1 118
S
Islandshäst Är det någon här som man kommer att träffa på Ofeigurs domarsekreterarkurs den 25-26 oktober?
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Sesselja
·
Hoppning Det här var något nytt, det har jag aldrig hört talas om. Hur fungerar det? Hur ser hindrena ut? Är det någon som har sett denna typ av...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 242
Senast: ScissorHands
·
Hoppning Vad kan man göra för övningar när enns häst är alldeles för het på hinder? Ett hinder är ok men en bana är inte rolig att hoppa när man...
Svar
4
· Visningar
1 583
Senast: Aliide
·
M
Hoppning Jag har en d-ponny som tävlat La med placeringar. Problemet är att han river. Han älskar att hoppa och är rädd om bakbenen. Men...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: miss_willow
·
Islandshäst Är precis hemkommen från SIF:s höstmöte och full av intryck och tankar. De två stor grejer som hänt: 1. SIF:s ordförande har avgått...
2
Svar
24
· Visningar
3 146
Senast: Betsy
·
B
Körning Är det någon som kan tipsa om var man kan få tag i collerselar, bra kvalité och till vettigt pris? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
2 831
Senast: svea
·
Svar
0
· Visningar
993
Senast: caradan
·
F
Hoppning Måste man ha grönt kort då? Samt vara medlem?
Svar
12
· Visningar
2 716
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama