svår tölt

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare QueenChaos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 306
Q

QueenChaos

jag är en rätt ovan ryttare på just islandshästar och jag har börjat ridit en isl.valack! :D
jättekul bara det att han är svår att hitta tölten på :crazy:
Men men jag känner att det börjar närma sig nu att vi snart hittar den men är det någon som har något tips kanske?
Skriv gärna!!!!

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Det skulle vara mycket lättare att hjälpa dig om du berättade mer om hästen. Har ägaren svårt att hitta tölten, vad blir det för gångart om du misslyckas om hästen är passaktig eller travaktig eller ren i takten men du bara inte vet hur du ska göra.

som lobelia har skrivit är det svårt att ge råd då man inte vet nåt om hästen , men om du förklara lite mer så kan jag säkert komma på nåt tips :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Squie
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 517
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 078
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka