Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Övr. Grenar Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: BJÖRKIS
·
Islandshäst Alla hästar ska ju egentligen kunna tölta och gå i pass, men har under årens tid blivit "bortavlat" på de flesta raser utom vissa... 2
Svar
20
· Visningar
2 731
Senast: Roheryn
·
D
Trav Hej på er! Tror det blir till & skicka iväg min lilla dam på inkörning ändå. Får väl offra dom pengarna eftersom jag inte klarar av det...
Svar
2
· Visningar
1 131
S
Islandshäst Är det någon här som man kommer att träffa på Ofeigurs domarsekreterarkurs den 25-26 oktober?
Svar
15
· Visningar
1 565
Senast: Sesselja
·
Hoppning Det här var något nytt, det har jag aldrig hört talas om. Hur fungerar det? Hur ser hindrena ut? Är det någon som har sett denna typ av... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 433
Senast: ScissorHands
·
Hoppning Vad kan man göra för övningar när enns häst är alldeles för het på hinder? Ett hinder är ok men en bana är inte rolig att hoppa när man...
Svar
4
· Visningar
1 595
Senast: Aliide
·
M
Hoppning Jag har en d-ponny som tävlat La med placeringar. Problemet är att han river. Han älskar att hoppa och är rädd om bakbenen. Men...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: miss_willow
·
Islandshäst Är precis hemkommen från SIF:s höstmöte och full av intryck och tankar. De två stor grejer som hänt: 1. SIF:s ordförande har avgått... 2
Svar
24
· Visningar
3 190
Senast: Betsy
·
B
Körning Är det någon som kan tipsa om var man kan få tag i collerselar, bra kvalité och till vettigt pris? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
2 844
Senast: svea
·
Svar
0
· Visningar
1 002
Senast: caradan
·
F
Hoppning Måste man ha grönt kort då? Samt vara medlem?
Svar
12
· Visningar
2 743
Senast: Splittan
·
D
Körning Hejsan! Jag håller just på med mitt projektarbete som ska handla om "alternativ" användning av vbl. travare. Dvs, visa vad man kan...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Icebabe_1
·
F
Hoppning När man hoppar, ska man ha händerna ihop, eller ska man bredda dem? Har hört olika från mina två tränare.
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Aliide
·
I
Trav Döva \"galoppmonster\"... Eftersom jag inte har någon egen travshop och inte har lust att köpa mig en halv heller så tänkte jag fråga...
Svar
7
· Visningar
9 522
Senast: jesse
·
L
Islandshäst på Grönt Kort på islandshästtävlingar? Räknas inte islänningarna och dess ägare till vanligt tävlingsfolk? Tillhör inte islandssektionen...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Boj
·
R
Hoppning Hur \"lära\" häst hoppa? Hon KAN hoppa men vill inte Kan man få fram hoppviljan igen, hur isåfall? Har tillgång till typ 10 bommar och...
Svar
8
· Visningar
1 581
·
P
Islandshäst Jag är bara allmänt nyfiken på islandshästar och sättet man rider de på... Jag har själv ridit islandshäst en gång förut, på Island, och...
Svar
2
· Visningar
1 177
·
Körning Hej alla! Ni som letar (fina) gamla vagnar mm, missar väl inte att det är auktion på lördag utanför Sigtuna? Kolla...
Svar
18
· Visningar
2 167
Senast: alisson
·
M
Trav Jag skulle vilja veta lite mer om utrusningen vad gällande trav. Kom gärna med bra hemsidor. Jag har nämligen tänkt å köpa mig en sele...
Svar
9
· Visningar
2 534
Senast: tippo
·
Islandshäst Det var ingen som ville svara på min fråga i mitt andra inlägg, så jag försöker igen :rofl: Vad rekomenderar ni,, (om ni... 2
Svar
34
· Visningar
3 088
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka