Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning nått tips på hur jag bäst tränar min 4-åriga shettis för att "komma igång"? lite övningar, tips på träningschema m.m. vi ska träna för...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: lul
·
R
Islandshäst Hoppihej!! Håll tummarna för Reykur till onsdagen, vi ska tävla dressyr, Lätt B1.. :D Å i söndags blev vi klubbmästare i trail!!! Ja...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Lilla_jag
·
L
Körning DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10 kl. 10.00
Svar
10
· Visningar
1 602
Senast: Majken
·
Trav Lillgrabbens resultatrad har snyggt och prydligt innehållit ett litet "g" efter VARJE resultat de senaste 2 åren (dock få starter då han...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: Cattis_E
·
Islandshäst Vad kan man ställa upp i för dressyrtälingar om amnhar en islandsponny och är över 18 el hur gammal man nu ska vara för att få tävla...
Svar
3
· Visningar
2 383
Senast: reykurboy
·
C
Trav vart man söker om man vill se vinnarfoton på hästar. Vet att man kan söka på stc´s hemsida, men då kommer ju bara stamtavla fram...
Svar
1
· Visningar
1 104
Senast: Hedda14
·
B
Islandshäst ;) Visst är islandshästarna helt underbara??? Så stabila och lugna i psyket ;) Men jag har lite problem med min 12 åriga vallack, han...
Svar
3
· Visningar
1 423
Senast: Freyr
·
J
Trav längesen sist... men gud va man har sakna det.. så kul när man tittar på alla hästar på värmningen.... vann pengar gjorde man också...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Johanna_Agge
·
C
Trav Undrar är hästen ställd lite innåt i vänster varv då de tävlar? När ställer man dem åt höger?
Svar
3
· Visningar
1 759
Senast: Colleen
·
C
Körning Jag vill så gärna att min lilla häst ska bli inkörd.. Vi har tränat tömkörning lite till och från i ett år och jag har kunnat spänna...
Svar
7
· Visningar
1 653
Senast: _L_
·
L
Övr. Grenar Ska vara i sthlm runt den 29/10, går det några lopp på Täby omkring det datumet?
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: The_Last
·
Trav Hur lägger ni med 1,5-åringarna upp träningen när ni kört in och det är dags att börja köra "på riktigt"? Jag håller som bäst på att...
Svar
7
· Visningar
3 315
Senast: Cambrie
·
T
Körning Funderar på att köpa hööks körning från koja till slott, är det någon som har denna? är den bra, vad visar den,vilka selar selar de...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Tokmaja
·
E
Trav Nu när pållen äntligen kommit igång o börjat starta så har vi märkt att med formen så kommer en sidoeffekt :( Hästen blir superhet...
Svar
5
· Visningar
1 393
Senast: Eem
·
S
Islandshäst En egenskap som ofta nämns i samband med rasen islandshästar är att det blir så gamla. Vad som slår mig är att jag så sällan ser...
2
Svar
29
· Visningar
3 766
Senast: Korven
·
M
Western Hur har det gått för alla som har tävlat på Greva i helgen??.. hoppas att det har gått bra för alla!
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Emelyne
·
Hoppning Vad är det? Ska nog ställa upp i en sådan den 26e :d Har fåttt reda på att det ska vara någon slags hoppning där man får poäng efter...
Svar
10
· Visningar
11 072
Senast: kopparberg
·
Trav lillgrabben \"slår ihop\" - vad göra? Har idag suttit i STORM och ÖSREGN och tränat mina små ponnysar på banan. Fördelen med det var...
Svar
12
· Visningar
2 446
Senast: ameo
·
R
Western Har en liten fråga.. måste man ha chaps när man tävlar horsemanship på d-tävling?? Finns det nån regel på det??
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: bonefish
·
L
Övr. Grenar Är det någon som vet om det anordnas en hubertusjakt nånstans nära GBG i höst?
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: MysticDream
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama