Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som sagt så har de provat att använda det i bland annat höjdhoppning (men aldrig förut på "riktigt"). Varför de använder det på Globen tror jag är för att underlätta uppbyggnaden av banan (+ att de ju har nåt samarbete med han laserkillen som bla gjorde Pegasus uppe på taket förra året)...
Vad du hänger upp dig på svansen! är det så vanligt att svansen slår i bommen egentligen? Den lyfts väl upp i språnget?
Men det kommer nog att bli flera "rivníngar", ett islag som inte orsakar fall av en bom kommer nog att räknas om hästen petar ned hoven bara en liten bit i laserstrålen, eller vad tror du?
/P
Varför jag hänger upp mig på svansen är för att vid tex ett dåligt språng, hästen kommer över hinder men svansen slår i, det kan hända och då blir det en rivning med en laserbom vilket knappast hade skett med vanligabommar.
ja, om dåliga språng kommer att ge fyra fel så kommer kanske hoppningen att alltmer bli en bedömningsport, som dressyr. Endast rena luftiga språng godkänns.
/P
Kanske är en bra idé tills det att alla hästar har fattat att man kan springa rätt igenom. Kan lova att det skulle ta min höst en "rivning" så hade det varit kört.
De är ju faktiskt inte så dumma att de fortsätter att hoppa om det inte finns något hinder!
Fattar inte alls hur de har tänkt sig det.
Hundträning Vi har legat lite lågt det senaste. Vi gör apporteringsövningar flera gånger i veckan för att underhålla och för aktivering men har inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.