Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning \"hinderstödsrädd\" Vet inte riktigt hur jag ska förklara :crazy: När jag hoppar/ rider bland hinder är jag jämt rädd att hästen ska...
Svar
14
· Visningar
1 453
Senast: Johanna_m
·
M
Körning Hej! Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: alisson
·
M
Övr. Grenar Kanske är det så att många fortfarande inte vet vad "riktig" gymkhana är :confused: Jag har märkt upprepade ggr här på buke att många...
Svar
3
· Visningar
1 784
Senast: MysticDream
·
M
Körning Har köpt två körhästar ifrån tyskland och funderar nu på transporten hem. Har kollat med transportbolag och dom vill ha 12000 +moms för...
Svar
10
· Visningar
1 483
Senast: miamiamia
·
B
Western Snart kan vi sammla Jessica Steens alla uppfostrande trådar i en regelbok. Där kan hon få bestämma vilket kön våra hästar ska ha och hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 829
Senast: __sandra__
·
M
Körning Om en häst är tävlad i svår körning är det då på elitnivå eller? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: miamiamia
·
Western ...när ni började med western? Jag ska ha hand om ett flertal prova-på kurser i western ridning och tycker att det skulle vara till god...
Svar
11
· Visningar
1 878
Senast: Intejag
·
B
Hoppning Vad är skillnaden mellan bommar och cavaletti? //E
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Tasja
·
C
Western får hästen vara för att börja tävla i western. och vart hittar man instruktörer i western?
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: TIGERHEART
·
B
Hoppning Nu kommer det ytterligare en fråga om klädsel, men jag tänkte att jag måste bara fråga. Det jag undrar är om man kan starta med svarta...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Grenar vinnare och plats och så kommer den ena hästen man spelat på tvåa. visst blir det inga pengar då? Visst måste man ha båda hästarna?
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: chrisse
·
T
Islandshäst Har ni några bra tips på vad man kan hitta på när man är ute rider?Jag menar...hur gör ni?Hur lägger ni upp er ridning och så vidare?jag...
Svar
4
· Visningar
1 464
Senast: Freyr
·
C
Körning Är det svårt att lära en shettis att svänga med vagn efetr sig, jag har kollat när olika hästar körs och har oxå provat att dra en liten...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: pimy
·
L
Övr. Grenar DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10, första start är kl. 10.00
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Gisburne
·
J
Islandshäst Har börjat känna ngt som jag inte tidigare kännt på min Pålla. Strax bakom sadelns bakvalv känns det som om ryggen kommer upp, och det...
Svar
5
· Visningar
1 818
Senast: AlexH
·
S
Trav Tävlade ponnytrav på romme i går! Snacka om "min" dag! Först vann vi loppet jag var med i, med ca 20-30m (?) Och sen var det lotteri av...
Svar
19
· Visningar
1 561
Senast: banni
·
Islandshäst Jag har så smått börjat rida mitt sto igen efter det senaste fölet.Första gångerna var hon oskodd och kändes jättefin i tölten men efter...
Svar
19
· Visningar
2 190
Senast: josse
·
Trav \"Tarzan\" En travtränare/kusk. Vad är hans riktiga namn? :confused: Fick honom som referens av en transportör...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: Solskensdis
·
Hoppning jag har funderat på en sak. Har suttit här och lläst igeom massa hoppråd i olika sammanhang. har en egen liten häst och är alltid...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: grazzie
·
Distans Jag har en fundering kring starter i distansen. Jag har nu gjort 2 CR starter med två olika hästar varav speciellt en är lugn som ett...
Svar
2
· Visningar
1 357
Senast: neywaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama