Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning får man ena helgen starta lokal tävling (0,90 & 1 meter) (ryttaren vann båda klsserna) för att sedan nästa helg tävla regional (1.20 -...
Svar
9
· Visningar
1 490
Senast: gurkan345
·
Hoppning Hur kan två klasser som på pappret ska vara samma klass vara så olika?? Hur ser det ut med direktiv till banbyggare egentligen? Är det...
Svar
16
· Visningar
2 801
Senast: gurkan345
·
M
Körning Hej Var det någon som såg Körningen på Hästliv igår. Grannen ringde över till mig och sa att dom sett mig på TV. Är det någon som spelat...
Svar
12
· Visningar
1 859
Senast: Myrapyra
·
T
Hoppning Jag har ångest! ska tävla lördag den 18:e, en lokal LD på min D-ponny Antica. Jag har bara tävlat klubbhoppningar (blåbärshoppningar...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: Melle
·
Western Hejsan jag pluggar Engelska just nu och vi håller på med kulturstudier och ska skriva ett resarch paper om något i den...
Svar
2
· Visningar
1 388
Senast: anouk
·
L
Hoppning Jag ska tävla i hoppning på en klubbtävling imorgon. Jag hade tävlingskläder (vita ridbyxor, kavaj osv.) innan, men efter att jag hade...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Linan
·
S
Western Kan någon vänlig själ beskriva joggen för mig?
Svar
3
· Visningar
1 337
Senast: monke
·
F
Islandshäst Min isis har en kroppsbyggnad som gör att han för det mesta går med huvudet väldigt högt, dessutom är han lite nervös och när han...
Svar
12
· Visningar
2 050
Senast: bitta
·
Körning Jag vill börja köra min fd varmblodiga travare, men bara i lugn trav, han är väldigt pigg och jag vill inte att han ska dra iväg med...
Svar
19
· Visningar
1 857
Senast: Tomaten
·
E
Islandshäst Jag har tidigare (15 år sedan) ridit och älskat islandshästar :love: Nu drömmer jag om att börja igen, men jag väger 95 kg... Kommer de...
Svar
19
· Visningar
2 406
Senast: emily
·
Distans Har gått o funderat på detta ett tag o undrar om någon vet om man får rida med pulsmätare under en tävlingsritt...?
Svar
4
· Visningar
1 488
Hoppning Jag ska tävla på en lokal hopptävling nästa helg. Startlistan hade redan lagts ut på deras hemsida och jag blev ganska förvånad hua jag...
Svar
9
· Visningar
1 556
Senast: Domaren
·
Western provar här med. :) de sadlar som jag vill veta mer om är: Old timer, Deluxe trail saddle, Rio grande och Maverick.
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Trav :banana: Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: cryingbabygirl
·
M
Trav någon som vet vart man får tag på en kusk till shettis?? jag har annonserat och frågat runt lite är i trakten men ingen som vet någon...
Svar
2
· Visningar
1 262
Senast: cryingbabygirl
·
T
Hoppning Ska jag vänta med att hälsa efter hon har sagt vem jag är och vilken häst jag har? Eller efter "varsågod och rid" eller innan det...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: MischaMir
·
Trav Problemet med stressat sto. Suger luft. Och döm om förtvivlan när det sedan upptäcks att hon är sydd redan! Problemet är obefintligt i...
Svar
1
· Visningar
1 402
Senast: tuddeomudde
·
B
Hoppning Vilken höjd har "höjdarponnyerna" i kat b? Är alla maxade? Någon som känner till några höjder på någon av elit b-ponnyerna?
Svar
5
· Visningar
1 597
Senast: breccia
·
E
Hoppning Jo jag har suttit här och spånat lite på min framridning och kommit fram till detta upplägg: 15 min skrittas (jag leder honom) 20 min...
Svar
11
· Visningar
1 897
Senast: trazel
·
B
Körning hejsan svejsan! Har en liten fråga om hur bred vagnen får vara för c-d ponny! kommer inte riktigt ihåg hur det ska va... :confused...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama