Några köraktiviteter i sthlms området

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare miamiamia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 176
M

miamiamia

Hej!
Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt till våren!! Om intresset finns så kanske vi kan gå ihop och ordna något. :confused:
/M

DM i bruksskörnig :D Men lova bara att inte vinna! :devil:
Tyvär är min körhäst inte så mkt körhäst just nu(ingen vagn och sne häst :crazy:)
/A :)

Hmm! Inte så troligt att jag skulle åka på brukskörning med mina hetsporrar till hästar. Jag kanske borde åka och titta då jag bara har kört en tävling i bruks och det var för 13 år sedan med min shettishingst. Har ingen uppfattning om hur det har utvecklats på senare år! :confused:
/M

Tror inte det hänt så mkt! Men om du ska titta får du PM innan så jag får veta vem du är!(tog mig ju aldrig till SM när jag skulle spana :()
Annars skulle det va skojigt och se dig tävla bruks :cool:

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
930
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
675
Senast: Grazing
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈