Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Distans Mitt sto har fått fång två år i rad, förra året på grund utav förgiftning och i år på grund utav eftersatt hovvård. Så ingen blir...
Svar
14
· Visningar
1 967
Senast: aspartam
·
Trav Är det så att 6:e-spår innebär att pålle har springspår? Lillgrabben har fått den lottningen i sin volt (40 m tillägg) och har en lite...
Svar
4
· Visningar
4 454
Senast: ameo
·
Trav Hur mycket kör ni era aktiva travare. Jag försöker att hästen skall gå varannandag antingen ridas eller kör. När jag kör blir det ca...
Svar
10
· Visningar
1 582
Senast: Lindi
·
N
Övr. Grenar Bör väl ej få vara tilllåtet . Hur kan man som hästmänniska MEDVETET vilja skada sin häst genom att låta den gå ett Grand National !? ...
2
Svar
34
· Visningar
3 021
Senast: rubytoo
·
C
Trav jag pratade med min syo idag att byta linje till iv. (för jag sökte fel linje). då får jag praktisera tre dagar i veckan så kan jag byta...
Svar
4
· Visningar
1 311
Senast: kpist
·
N
Körning behöver man ha svanskappa på en loksele om man har en baksele?
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: pulkan
·
S
Trav Var det någon som tog foton på Kriterieauktionen? Jag samlar och hade inte själv möjlighet att vara där, därför är min förhoppning att...
Svar
0
· Visningar
1 151
Senast: Solskensdis
·
A
Islandshäst Tävla <-kolla hit! Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: Lilla_jag
·
Trav I bland hamnar man i nya situationer, som alla vet. Normalt brukar det hända något så att mina hästar varit ur form i samband med...
Svar
3
· Visningar
1 352
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 723
Senast: domino
·
B
Trav Nån som ska dit imorgon? Själv ska man försöka hitta sin blivade stjärna bland alla unghästar!! :cool:
Svar
3
· Visningar
1 516
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Western Är det månne fler än jag som skulle önska att det fanns lite mer hästpinaler med westerninrikting på Globen? Jag förstår att det kan...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: skäcken
·
K
Körning Jag ska köpa en ny vagn till min fjording och tänkte se efter om ni har några tips om var man kan köpa bra och prisvärda vagnar? Den ska...
Svar
4
· Visningar
1 595
Senast: keresh
·
Western dressyrhäst till westernhäst. kan det göra hästen förvirrad?
Svar
11
· Visningar
1 915
Senast: millaj
·
F
Hoppning Finns det någon som vet hur man kommer över en "olycka" som har samband med hinder?? Blev illa avkastad för snart 6 år sedan. Skadade...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: trazel
·
Trav nån dagar sedan så såg vi stig h från marken ? varför? /jenny
Svar
2
· Visningar
1 233
Övr. Grenar Vågar man köpa en sån häst som ridhäst????
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: GoddessOfLove
·
I
Western Undrar i vilken ålder som det är vanligast att man rider in en quarter eller appendix-quarter?? Hur tidigt kan man börja rida in/sitta...
Svar
5
· Visningar
1 485
Senast: Blaze_Of_Glory
·
Trav Vad ska man göra om man har en travhäst som är kanonlugn och snäll inne i stallet, den är jättesnäll och lugn att köra oxå så länge det...
Svar
9
· Visningar
2 001
Senast: jonte
·
S
Hoppning Jag undrar hur bred en oxer får vara på tävling i 90 hoppning?Tacksam för svar!
Svar
16
· Visningar
6 799
Senast: X_tremless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama