Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav :banana: Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: cryingbabygirl
·
M
Trav någon som vet vart man får tag på en kusk till shettis?? jag har annonserat och frågat runt lite är i trakten men ingen som vet någon...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: cryingbabygirl
·
T
Hoppning Ska jag vänta med att hälsa efter hon har sagt vem jag är och vilken häst jag har? Eller efter "varsågod och rid" eller innan det...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: MischaMir
·
Trav Problemet med stressat sto. Suger luft. Och döm om förtvivlan när det sedan upptäcks att hon är sydd redan! Problemet är obefintligt i...
Svar
1
· Visningar
1 402
Senast: tuddeomudde
·
B
Hoppning Vilken höjd har "höjdarponnyerna" i kat b? Är alla maxade? Någon som känner till några höjder på någon av elit b-ponnyerna?
Svar
5
· Visningar
1 598
Senast: breccia
·
E
Hoppning Jo jag har suttit här och spånat lite på min framridning och kommit fram till detta upplägg: 15 min skrittas (jag leder honom) 20 min...
Svar
11
· Visningar
1 897
Senast: trazel
·
B
Körning hejsan svejsan! Har en liten fråga om hur bred vagnen får vara för c-d ponny! kommer inte riktigt ihåg hur det ska va... :confused...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Distans Mitt sto har fått fång två år i rad, förra året på grund utav förgiftning och i år på grund utav eftersatt hovvård. Så ingen blir...
Svar
14
· Visningar
1 969
Senast: aspartam
·
Trav Är det så att 6:e-spår innebär att pålle har springspår? Lillgrabben har fått den lottningen i sin volt (40 m tillägg) och har en lite...
Svar
4
· Visningar
4 454
Senast: ameo
·
Trav Hur mycket kör ni era aktiva travare. Jag försöker att hästen skall gå varannandag antingen ridas eller kör. När jag kör blir det ca...
Svar
10
· Visningar
1 583
Senast: Lindi
·
N
Övr. Grenar Bör väl ej få vara tilllåtet . Hur kan man som hästmänniska MEDVETET vilja skada sin häst genom att låta den gå ett Grand National !? ...
2
Svar
34
· Visningar
3 024
Senast: rubytoo
·
C
Trav jag pratade med min syo idag att byta linje till iv. (för jag sökte fel linje). då får jag praktisera tre dagar i veckan så kan jag byta...
Svar
4
· Visningar
1 311
Senast: kpist
·
N
Körning behöver man ha svanskappa på en loksele om man har en baksele?
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: pulkan
·
S
Trav Var det någon som tog foton på Kriterieauktionen? Jag samlar och hade inte själv möjlighet att vara där, därför är min förhoppning att...
Svar
0
· Visningar
1 151
Senast: Solskensdis
·
A
Islandshäst Tävla <-kolla hit! Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det...
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: Lilla_jag
·
Trav I bland hamnar man i nya situationer, som alla vet. Normalt brukar det hända något så att mina hästar varit ur form i samband med...
Svar
3
· Visningar
1 352
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 724
Senast: domino
·
B
Trav Nån som ska dit imorgon? Själv ska man försöka hitta sin blivade stjärna bland alla unghästar!! :cool:
Svar
3
· Visningar
1 517
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Western Är det månne fler än jag som skulle önska att det fanns lite mer hästpinaler med westerninrikting på Globen? Jag förstår att det kan...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: skäcken
·
K
Körning Jag ska köpa en ny vagn till min fjording och tänkte se efter om ni har några tips om var man kan köpa bra och prisvärda vagnar? Den ska...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: keresh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka