• Western
  • Trådstartare Trådstartare stoffe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 248
S

stoffe

Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc.
Var kan man i så fall skaffa denna bok (kanske på nätet någonstans).

Kan varmt rekommendera Rolf Carlssons " Westernridning från början", samt någon uppföljare till den, jättebra!!
Tror att det kan gå att köpa den via vissa westernbutikers nätsidor. Bra länksida hittar du på www.western.nu.
Det finns en annan bra bok, av Bob Mayhew- Westernridning på svenska( finns även som film).
Hoppas du hittar något som passa dig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
284
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 291
Senast: BornAgain
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
766
Senast: mamman
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka