han pullade som fan i gåpr!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 713
L

lie

:eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe då pullar han så ja får ligga raklång i vagnen=/ blev nästan lite skraj att ja inte skulle få kontroll!! så idag,har ja en satans träningsverk! :d

ja vi tror de! för när han äter så ser de väldigt kontigt ut,han gapar å de ser ut som om han har problem att tugga för hälften åker ut! tyvärr så är det inte min häst o han som äger den är lite halvsnål å tar ut hovslagaren som bara raspar tänderna lite!!! hade de vart min häst hade ja direkt tagot ut en leg. hästtandläkare!!ska tjata lite på gubben!!han leker även alltid med betet å ska smånafsa på saker..de kanske beror på att han har problem med tänderna.. :(

ta ut tandläkaren direkt o ta i med hårdhandskarna o säg att hästen kommer o dö om han inte gör det....
iallafall så lider han o det blir värre o väre eftersom tänderna kommer bli deformerade då han sliter helt fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 256
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 890
Senast: Gnist
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 749
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • FÅRtråden