Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Vad är den bästa nybörjar grenaen??? Själv är jag intresserad av kogrenar och fart grenar men tycker det verkar svårt att börja med dom...
2
Svar
21
· Visningar
2 342
Senast: lill_sessan
·
A
Western e det nån som har nån avkomma efter dessa hingstar, isåfall hur e de i temperamentet, lynnet, m.m.? *okies catalyst *colonel jay...
Svar
11
· Visningar
3 328
Senast: hotrodder
·
C
Western För några år sedan hade jag själv sagt vid två års ålder kan man rida in en quarter. Men nu när jag själv står med en tvåårig quarter...
Svar
7
· Visningar
2 443
Senast: Walentino
·
M
Western Vilka ska på WCWR c tävling den 18 okt??... Hoppas att det är många som ska dit!!
2
Svar
20
· Visningar
2 764
Senast: millan_myzan
·
W
Western Är det någon som vet var man kan hitta regnskydd som man kan lägga över hela hästen när man tex. går mellan stall o ridhus på tävling...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Wes
·
T
Hoppning Jag har en bäbis häst på 4 år. Skulle gärna vilja veta hur mycket ni tycker jag ska hoppa. Är väldigt försiktig och vet inte vem jag ska...
Svar
12
· Visningar
3 562
Senast: Ramona
·
T
Trav ska man göra om amn köpt sig en rockard, hur får man hem den, vilket är bästa sättet att transpoertera den?
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: lila
·
D
Western Hejsan! Jag håller just på med mitt projektarbete som ska handla om "alternativ" användning av vbl. travare. Dvs, visa vad man kan...
Svar
14
· Visningar
1 845
Senast: _Viva_
·
Hoppning jag skulle vilja tävla min D-Ponny hon är en okänd korsning imp. irland... hon och jag har hoppat 85cm men hon har löshoppat 1,05 cm...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: saddi
·
M
Western Finns det någon i detta lilla avlånga land som vet när tävlings kalendern för 2004 kommer ut både den svenska och dom utländska ( danska...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Miss_Trouble
·
Western Jag undrar vilka ni som bor runt Uppsala tränar för och hur länge ni har gjort det och hur långt ni har kommit? :bump:
Svar
7
· Visningar
1 992
Senast: Emelyne
·
Trav Finns det nån gräns för hur många bokstäver ett stallnamn får innehålla?
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: linzan
·
Islandshäst I helgen var jag ute på turridning.Hästarna var töltvilliga och framåt,vädret skapligt och landskapet vi red igenom var otroligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 287
Senast: Eir
·
L
Trav :eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe...
Svar
3
· Visningar
1 711
B
Hoppning har en stor häst på ca 170+ som jag misstänker är lite uttråkad efter att ha gått mkt dressyr i sitt liv så jag vill lägga in lite...
Svar
2
· Visningar
1 356
Senast: breccia
·
P
Körning Jag har en 4,5 års varm/kallblodskorsning :love: som är inkörd, men inte körd på nåt år (har haft hand om henne i 10 månader) Nu hade...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Moppe
·
G
Trav Finns det någon som beställt varor från travex.nu och fått dem? jag beställde för flera veckor sedan, 7 arbetsdagar har man som lev tid...
Svar
6
· Visningar
3 165
Senast: Jet
·
T
Övr. Grenar Någon som vet hur man kan hitta jobb inom galoppen? Inte bara stallskötarjobb alltså utan även ridträning o.s.v. som även leder till...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: The_Last
·
S
Islandshäst ...noen uker etter klippingen, når pelsen har vokst litt igjen? -Når været ikke er helt ille, selvfølgelig! Vurderer å klippe hesten...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Freyr
·
F
Hoppning jag har ett jätte jobbigt problem,att om hästen tappar bjudningen så hoppar jag jätte lätt efter eller före hästen! det är skit...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama