Äntligen!!!

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare BJÖRKIS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 242
B

BJÖRKIS

Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra för idag kom beviset, godkänd! Är jag världens lyckligaste eller vad? Visst är jag det... :bump: :bump:

Tack så väldigt mycket för era grattis!!! Det känns fantastiskt må ni tro. Tråkigt bara att jag föll av ordentligt i Tisdags och inte kan rida på ett par veckor, inget brutet som väl är men ordentligt omskakad i kroppen, inget roligt men det är sådant man får räkna med när man håller på med hästar, jag har klarat mig bra från skador i många år nu. Tur är att en annan tjej håller igång hästarna åt mig så jag slipper ställa av dem, har bara åringen kvar hemma nu.
Letar efter en lämplig amatörhäst att köpa, ingen som vet något? Självklart ska den vara frisk och hel, ett bra formtal är inte heller illa.
Många kramar från fröken Blå, ha ha :rofl:

gå in på täbys hemsida och sedan under hästar till salu, så är det "en lämplig amatörhäst" som säljes.. kanske kan vara något..
LYCKA TILL, mvh SeeFee

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 310
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
620
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka