Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nu gör vi vågen allihopa för MEJ!!! :bow: :bow: Efter att ha kämpat sen i april så har min ponny ÄNTLIGEN fått dispens och får tävla...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: Jena
·
B
Islandshäst Det kan väl omöjligt vara bara jag som inte har möjlighet att ta min häst till tränare. Behöver hjälp med tölten på min 8 år gamla...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: femme
·
S
Islandshäst Undrar bara vilken storlek ni här på sidan som "kursar" kräver på ridbanan?!! Jätte stort är ju naturligtvis lyx som vi alla önskar! Men...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Boj
·
L
Trav Vad har ni för försäkring på era tävlande travare? positiva/negativa erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Ina79
·
B
Övr. Grenar Vad har hänt med vår lilla sida? Det skrivs ju aldrig något längre tycker jag, nu måste vi skärpa till oss och komma igång med någon...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: shady
·
S
Distans tänk så fantastiskt det är att så här sent på året kunna hålla igång och träna. Grusvägarna har väl aldrig erbjudit ett mer idealiskt...
Svar
3
· Visningar
1 504
Senast: Stopek
·
T
Hoppning Vem är Agrias Profilryttare i hoppning?! :confused: Är det Rolf-Göran eller Peter Eriksson?? :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 390
Hoppning ...jag har för mig att GP-ponny bara är för C-ponny eller är det för D-ponny också??
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Johanna_m
·
Western det enda jag hittade om Globen var: Segerekipaget in action (foto Aftonbladet) Riksfinaler i Globen Milsta Western Supply´s...
Svar
4
· Visningar
1 525
Senast: robnil
·
T
Hoppning När börjar igentligen säsongen 2004? Nån liten LD i januari/februari? :) Hur länge måste man vänta igenltigen..? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Snuffsan
·
Western Har letat i en längre tid efter bra böcker om westernridning. Jag är rätt kträsen och vill att det ska vara svensk text, mycket bilder...
Svar
4
· Visningar
1 619
Senast: sarma
·
M
Trav Ni som har en shettis som är travtränad med bra travstam och är själv för gamal för att tävla hur gör ni? jag har kollat runt lite efter...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: ameo
·
H
Western Hej Finns det någon som kan hjälp mig? Jag söker efter en paintkorsning (tror jag). Han heter Gizmo och är släkt med mina hästar. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: hege
·
T
Western Skall det nu vara ett WRAS SM 2004 iallafall??? :confused: Jag har hört att ingen rasorganisation eller WRAS skulle ha SM 2004 utan att...
2
Svar
22
· Visningar
2 312
Senast: Lex
·
Distans Att araber tävlar i distans vet ju till och med o-invigda som jag. Men hur står sig eg. halvblod å andra större lite tunga raser? funkar...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: Amia
·
Hoppning Inspirerad av en tråd på dressyr, så vilka är ni som tävlar hoppning, och vad har ni för hästar/ponnyer? Själv tävlar jag på rätt låg...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 016
Senast: golit
·
P
Islandshäst Igår avklarade Katrin Wallberg spöprovet på sin akademiskt skolade hingst Korall från Häringe. I provet ingår halva steg, galoppiruetter...
Svar
15
· Visningar
2 232
Senast: iller
·
K
Islandshäst är de bra när man rider isisar. jag blir helt tokig när det gäller bett. har nu tredelat bett på min isis, men han är för stark för...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 371
Senast: TinTin
·
I
Western Har ni era sadlar försäkrade? Jag ska köpa ny sadel och ha den i mitt stall som är olåst, funderar om det går att försäkra sadeln ifall...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Idka
·
J
Trav Jag är helt crazy men ibland kan man ju liksom inte låta bli. En 4-åring som gjort ett flertal starter men bara lyckats gå en 19-tid och...
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: jesse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama