Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Jag tycker det är väldigt kul att hoppas, skulle villija övergå till rikitiga tävlingar nu, har innan bara tävlat i Clerrounder. Det är...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: pirran96
·
Distans en del hästar, tex islänningar å en del travnordisar har ju förhållandevis "kort" steg. Hur blir det då för dessa i distanstävlingar...
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: Stopek
·
E
Hoppning Jag har aldrig tävlat hoppning förut och hur går det egentligen till?
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: ElisabetBentmar
·
Fälttävlan tävla ponny i avd B! Läste TR ändringar och där stod det att överårig ryttare får tävla ponny(max 6år) i avd B, blir CL till Lätt Ft...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: _Peplis_
·
B
Trav Var det någon som va på auktionen? Hittade ni någon intressant? Kram
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Grenar Har en styvson som är fast besluten att träna galopp med "sin" shettis....Men hur kommer man igång? Har kontaktat gbg galopp per mail...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: körsbäret
·
E
Trav Är det inte det ena så är det det andra :crazy: Damen gjorde en start nu i fredags på Rättvik och det man var mest orolig för var hur...
Svar
4
· Visningar
1 806
Senast: martha
·
L
Western Hej, har ni sett att man kan köpa video från reiningen på Globen, kolla på Marie Karlsson's hemsida. Någon som köpt? LillAnna
Svar
1
· Visningar
933
Senast: jollebus
·
A
Distans Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?
Svar
4
· Visningar
1 324
Senast: Amia
·
I
Hoppning Är det någon som har nå bra tips på uppbyggande övningar i hoppningen? Ska ta o köra lite markarbete på onsdag så jag vill ha massor me...
Svar
2
· Visningar
3 171
Senast: iinaz
·
L
Trav ja undrar hur ni gör med era hästar! efter ni kört en liten motionsrunda ..när ni är klara,då vad gör ni? är de inte ett så ansträngande...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Travtjej
·
Trav hello igen, har han käken som ett läderband under hakan istället för som bett? såg ut så. Är det många som har det så, har aldrig sett...
2
Svar
26
· Visningar
3 001
Senast: Travtjej
·
Hoppning Idag var jag iväg på en lokal hopptävling, inget stort o märkvärdigt alls, ville bara ha en lugn o lätt avslutning på säsongen för en av...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: kopparberg
·
L
Trav vad är det för skilland på suly speedcart tryckvagn vad är de för skillnad?:) :confused:
Svar
3
· Visningar
1 413
I
Islandshäst Jag har lite funderingar angående min ena lilla hästs ryggmuskler. De är inte mycket att skryta med... Jag funderar på vad detta kan...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: skuggi
·
T
Körning Jag har fått en sele av en bekant men förstår inte hur den ska sitta riktigt. Vad jag har förstått är det en "gjord" som går runt magen...
Svar
6
· Visningar
3 139
Senast: Carolus
·
S
Hoppning om det står ute på resultat på en hopptävling vad betyder det??
Svar
8
· Visningar
5 589
Senast: trazel
·
J
Islandshäst Nu kommer jag med mina töltfrågor och form igen! Från att ha haft en grisepassande Pålla, har vi nu kommit till stadiet att Pållan...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: josse
·
L
Trav Vad gör ni med era hästar efter lopp och i vilken ordning? Jag vill göra följande med min häst, men är lite osäker på i vilken ordning...
Svar
19
· Visningar
2 048
Senast: Lindi
·
P
Övr. Grenar Jag är ingen van "galopp-människa" men fick höra av hovslagaren att man får åka till Täby och träna om man vill... Vilka hästar får man...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: puckis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama