Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Har en westernsadel Big horn läder/cordura. En bra sadel tycker jag, men den är för liten tror(vet) jag över "bogbladen", den trycker...
Svar
5
· Visningar
1 360
Senast: anders
·
T
Western A-truppen i reining har tagits ut. De åtta ryttarna är: Anna Löf Anders Josefsson Josefin Blomquist Kjell Söderquist Bobo Sander...
2
Svar
24
· Visningar
2 785
Senast: monke
·
T
Western En av de största hingstarna i italien är död, den nionde december 2003 dog han. Han föddes 1986. Hans avkommor har varit väldigt...
Svar
0
· Visningar
1 083
Senast: tirnanog
·
S
Western Jag har märkt att jag stör mig väldigt mycket på folk som annonserar ut sina hästar som westernhästar o så är de aldrig tränade inom...
Svar
16
· Visningar
3 159
Senast: simpe
·
K
Körning Har bara tänkt att köra på grusvägar med en lätt rockard och hade därför tänkt köpa en bröstsele till min nya ponny. Men nu undrar jag...
Svar
18
· Visningar
3 499
Senast: eldhroka
·
R
Western Får man ha benlindor när man tävlar trail?? Har glömt bort hur det ligger till.... :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: simpe
·
Western Det finns ju så många böker i ämnet NH osv och som jag förstått det även en hel del filosofier inom westernridning..eller? Jag har inte...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: gadriel
·
C
Western Hej! Började bara undra under reiningen om wesern tävlarna uppskattar att publiken klappar o så under deras tävlingsritt. :confused...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: Catta
·
H
Hoppning Får man det. Är bara nyfiken på att få veta. & isåfall, är det någon spec åldersgräns`?
Svar
14
· Visningar
3 751
Senast: asa_gasa
·
A
Distans HÄR har ni henne, inte ryttaren utan fuxen som e närmast!! hon har varit med i svenska landslaget i distans!!! :banana:
Svar
10
· Visningar
1 834
Senast: _Dieldi_
·
Hoppning Vet inte om det var någon i år men förra året hade de ju en juniorhoppning i globen som gick i 130 och som de fick kvala in i. Någon...
Svar
2
· Visningar
1 178
G
Western Stod och diskuterade för- och nack-delarna med klassisk dressyr och western med en annan gammal dressyrtant, men som inte försöker...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: monke
·
T
Western ...och att just quarterhästen sluter sina leder och "stelnar till" snabbare än andra raser. Vad har ni westernnissar för åsikt om ett...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: tirnanog
·
G
Hoppning Ni som var där, var det laserbommar på någon tävling eller var det bara show? Hur såg det ut? hoppade hästarna snällt över? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
2 353
Senast: Amia
·
K
Fälttävlan vad krävs för att ta fälttävlans kortet?
Svar
4
· Visningar
1 280
L
Hoppning hej. Jag ska snart hoppa några olika hästar-.. alla har som något problem.. Kan ni hjälpa mig. Rosa Svaj Kaj= Stannar framför...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Arwyn
·
Trav Ifjol vinter kommer jag ihåg att en granne körde sin tvååring med släde, vilket jag aldrig tänkte når speciellt på. Men nu när våran är...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: jesse
·
V
Islandshäst Läste i et reportage at islandshästar som är storvuxna inte ska ridas före de är 6 år ungefär. Eftersom dom är stora behövde dom ännu...
Svar
11
· Visningar
1 948
Senast: Korven
·
M
Övr. Grenar Hej! Jag har en undran om vad gymkhana egentligen innebär. Har tittat lite på olika sider på nätet men tycker inte att jag förstår...
Svar
2
· Visningar
2 474
Senast: moony
·
B
Trav Kan man ha en spärr-grimma på vanlig häst? Jag menar, det är klart att jag vet att man kan ha det om man vill, men om ni tycker att man...
Svar
15
· Visningar
2 514
Senast: ior_asna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama