Oh nu är jag nervös!!!

eller ett 4-årigt sto som inte vill springa? :idea:
men hon e väldigt snäll i stallet... :cool:

HAN KLARADE DET!!!!!
:love: :cry: :bow: :love: :love: :bow: :banana: :bump:

Men så duktig han var och inte ett dugg trött heller.. och med 2 sek till godo.

Gissa om vi fällde glädjetårar hela familjen :o

GRATTIS!!!!!
får väl hoppas att min oxå sköter sig då... *biter på naglarna*
Fast har köpt en påse vingummin, så matte klarar sig nog :D

Tack allihopa :love:

Nej, inget kval i år.. han har växt jättemkt nu på slutet och varit lite slö, så det får vänta.
Vi har inte bråttom :)

tack! :D
han e så duktig min pålle, iaf sista varvet... :o
men det började ju inte så bra... hade bestämmt att jag skulle värma honom själv på slingorna och vara inne på banan med honom vid 12 (hans lopp gick vid 13). Åkte för att köpa skor (och lyckades naturlitvis köpa fel... :o ) och kollade snabbt på identifikationslistan. PANIK! han skulle identifieras!!! från kl 10 på uppstallningplatsen, och klockan var halv 11!!! Snabbt köra till stallet och in med en nyrullad :mad: pålle från hagen, sela och köra till banan... ingen värmning på vägen dit inte... Pållen står dessutom på kuskens lista, så identifieringspers hade varit där 2 gånger, båda gångerna hade dom fått säga att jag var ute och värmde... :o lååång värmning... :bump: sen har han en väldigt dålig frysmärkning, så de blev lite småtjafs med den me... :crazy: sen ut och värma en galen häst som kommit på att det kanske skulle hända nåt!!!!! :p (det är därför jag vill värma direkt från stallet hemma, då e han lugn... ) Sen springa och hämta nrbrickorna som dom andra glömt ta... :eek: å så äta mitt i alltihop...
Fast det var väl tur att jag hade så bråttom, jag hade glömt mina vingummin hemma!!!! :eek:
Fast pållen travade så snällt iväg från start, sprang och skiftade och bråkade första varvet sen galopperade han helt omotiverat... :confused: efter det gick han kanon! och ja, han fick sin clementin efteråt... :love:
Berättade oxå för kusken (som tränar min sköthäst) att när Piper vunnit Elitloppet så ska jag köpa min sköthäst! :D tränaren undrade om jag inte ville ha Prinsen... :o :crazy:
nån som ska till Kalmar den 28:e förresten?

oh ja, ääälskar verkligen att stressa... :crazy:
särskilt när man har en pålle som blir halvt hysterisk bara han kommer in i stallet på banan eller om matte gör något lite snabbare än vanligt (koonstigt att alla i stallet klagar på mig för att jag tar upp stallgången... :p )

Liknande trådar

Träning Jag har en i år 6 årig unghäst. Köpte henne i maj för två år sedan. Då världens snällaste dock röhårig och sto. Hon var van att täckas...
Svar
16
· Visningar
3 074
Avel Jag är inte ute efter att smutskasta någon med denna tråd, och kommer därför inte att nämna några namn på varken hingst eller ägare. Det...
2
Svar
32
· Visningar
4 922
Senast: JSH
·
Hästvård Tillbringade hela dagen på Ultuna igår med kompisens äldre islandsvalack som blivit mycket dålig, skulle vara kul att höra era tankar...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 517
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 291
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar